Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1087 ggr
Gips
0

(M)Kritik Kilo har koll;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Geronim0
0

Nääää.. Gips kom igen nu, mata inte hunden med dina roliga piller. Frolic fick mina vovvar på -70 talet och dom såg inten alls ut som den på din bild!

Flört

MonisN
0

Din kreativitet är det inget fel på! Vet inte hur du fått till posen, men misstänker att du roterat bilden? Vet inte vad jag egentligen tycker om den här vinkeln, den känns en aning förvirrad. Men det är kul att se dina experimentGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Gips
0

Hej!;) Jag har inte roterat bilden utan står bakom hunden och håller en godis bakon kameran som hon sträcker sig efter, en blixt på golvet vid mina fötter och en framför nosen ovanifrån.

Tack för responsen;)

MonisN
0

Jaha, det var enkelt!! Så långt tänkte inte jagSkämsFlört

Geronim0
0

Gips, ta nu inte fel upp sv min kommentar. Jag gillar ALLT du gör i hundbilder!

Deta var som vanligt oerhört kreativt men jag har sett bättre från dig, så menar jag. Att jag inte skrev det i klartext direkt får väl skyllas på min inneboende… Dummheten.. Obestämd

Inkanyezi
0

Heter hon kilo för att det var vad hon vägde när hon kom till dig? Glad

Gips
0

Tjena!;) Jag tar inte illa upp ;) Ja, hon heter Kilo med K, inte "sch"ilo. Det är lätt att säga och lätt att höra;) Det är egentligen enda anledningen till att hon heter det + att jag gillar soundet;););)

MonisN
0

Hur gammal är hon?

Geronim0
0

Fantastisk vovve som står ut med sin husse!! Flört Flört

Gips
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får jag inte min köttbulle nu så flyttar jag, sitter i flyttlådan;)

Kilo är 12+år;)

Inkanyezi
0

Jag hajar. Precis som när vi på Kuba talar om ett visst mynt (quilo).

Jo, det är alltid bra att ha namn med tydliga ljud för en hund att höra.

Jag hade hand om många hundar mellan omkring 1973 och 1985; numera har jag ingen. Gillar verkligen dina hundbilder, dom är mycket fina.

MonisN
0

Vilken uppfordrande blick! Hon ser fortfarande ung och sprallig ut, men samtidigt klok.

Geronim0
0

Bättre hundfotograf har jag aldrig sett, jag har sagt det föut men det tål att sägas igen.
Kilo måste ha en stoooor portion humor som ställer upp på alla husses dummheter!

Flört

DesK
0

Gips jag är grymt avis på dig och Kilo Skäms Vilka roliga bilder! Skrattande Kilo verkar vara rena linslusen Glad Min Teddie är synnerligen svårflörtad när vi håller i kameran, men Japaner är väl sånna  Flört

/Désirée

MonisN
0

OT..

#14 Din japan är bara lite ovanlig! Japaner fullkomligt ÄLSKAR att vara med på bild!

Geronim0
0

#15. HAHAHAHAHHAHAHAAHA… Du fattar inte hur rätt du har!! Skrattande Skrattande