Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-medel
Läst 1477 ggr
Gips
0

(M) Kritik Drog demon hundarna...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…Kilo & Gips is gonna get ya!;)

Geronim0
0

Näää… Det funkar inte när jag sett vad du kan prestera!
Bättre kan du!

Gips
0

Aj, det är möjligt att den inte håller, ja man måste ju testa och experimentera lite;)

Geronim0
0

Klart du måste testa lite, du är ju kungen av djurfoto! Det finns ju inte hur många poser som helst eller? Kör hårt mannen, vi älskar dina bilder oavsett vad!!

[YlvaP]
0

Jag tycker att bilden är hur bra som helst. Hundarnas posering är bra och rolig.

MonisN
0

Den där hunden är makalöst bra på bild, men den här bilden gör mig nästan yr i skallen. Fortsätt exprimentera, vi vill se mer!

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Gips
0

Tack för responsen!!!;););)

Geronim0
0

Gips. Nu vill jag se en rolig hundbild från dig.

Grythunden tex. Den är bara såååå bra!! Flört

Inkanyezi
0

Hundgryta? Skulle kunna tänka mig att en liten valp kunde funka som grythund, men Gips är väl ganska stor. Jag har inte någon så stor gryta.

Jag tog en gång en bild av min son när han hade lagt sig att sussa i mitt gitarrfodral. Det var kul. Knäna utåt så att han nästan tog formen av gitarrlådan. Det var en mjukt vadderad väska, men för att lägga sig där måste man nog vara väldigt lagom stor.

Geronim0
0

#8. Ha ha ha.. Kan man nog kalla den. Vetinte om du sett den bilden men den är så himla bra med just titeln "Grythund."

Gips
0

Tack tack!;) Nä vill du se gammal skåpmat får du gå in på

http://www.acattledog.se  Välkommen!;)

Inkanyezi
0

Nä, jag hade inte sett den, men nu har jag. Och hela hunden går mycket riktigt inte ner i grytan. Skrattande

Gips
0

Är det fest här?

Gips
0

.

Geronim0
0

#10. tack för den länken. Hamnade i favoriter med en gång. Grythunden… HAHAHAHAHAHAHHAA….. Skrattande

Gips
0

Nu drar vi på semester

Geronim0
0

Hahahaha.. Och husse får inte följa med?

MonisN
0

#10 Åh my dog vilka underbara bilder! Din sida hamnade direkt bland favoriterna. Du är en mästerfotograf på hundar.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.