Uppdateringar av foton :)
Tänkte använda denhär tråden till att skriva när jag uppdaterat på min hemsida, det är jättekul om du tittar in ;)
Idag har jag varit och fotat i stallet, har lagt upp bilderna på hemsidan, jag bifogar ochså här en favorit, som ni mer än gärna får kommentera och ge tips/kritik på :) Det var ca 27 minusgrader medans jag fotade *skit kallt* och fingrarna var som ispinnar efteråt xD
Alexandra - alexandra.foo.se

Brr, det är vrålkallt här i Finland oxå. #0, tänk på att ögat dras dit där ljust och mörkt möts. I din bild har du de starka konstrasterna brevid din häst, och hästen hamnar ur fokus.
Hälsningar
Robert
#1 Det har jag inte tänkt på ^^ Tack för tipset :)
Jag kommer inte åt din hemsida från länken, får bara upp samma tråd igen.
Jag med.
Vänliga hälsningar
Niklas
Man kan tyvärr inte länka från min dator, men därför skrev jag adressen där istället :)
UPPDATERAT!
Nu har jag uppdaterat min kära hemsida igen, jag har fixat till lite också ^^ Det kan ta ett tag innan allt "registrerats" till webbhotellet ;) Det är även lite oordning på sidan, men allt ska nog vara fixat inom en snar framtid ;D
Glöm inte att göra ett besök ^^
Alexandra - Skulle jag inte kunna få din msn? Skulle behöva fråga dig lite saker =)
Jaqueline
#7 Jag har skickat ett PM till dig ^^
U P P D A T E R A T !
Hemsidan är uppdaterad! Ny Huvudlogga och nya fotografier i galleriet! Fotade droppar igår efter Roberts artikel och en del av resultatet ligger uppe på hemsidan! :) Jag bifogar en av droppbilderna här ^^
Glöm inte att göra ett besök ^^
**www.alexandra.foo.se** src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />