Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 505 ggr
[Quellii]
0

Uppdateringar av foton :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte använda denhär tråden till att skriva när jag uppdaterat på min hemsida, det är jättekul om du tittar in ;)

Idag har jag varit och fotat i stallet, har lagt upp bilderna på hemsidan, jag bifogar ochså här en favorit, som ni mer än gärna får kommentera och ge tips/kritik på :) Det var ca 27 minusgrader medans jag fotade *skit kallt* och fingrarna var som ispinnar efteråt xD

Alexandra - alexandra.foo.se

Robert
0

Brr, det är vrålkallt här i Finland oxå. #0, tänk på att ögat dras dit där ljust och mörkt möts. I din bild har du de starka konstrasterna brevid din häst, och hästen hamnar ur fokus.

Hälsningar

Robert

[Quellii]
0

#1 Det har jag inte tänkt på ^^ Tack för tipset :)

jojjehanna
0

Jag kommer inte åt din hemsida från länken, får bara upp samma tråd igen.

Niklas
0

Jag med.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Quellii]
0

Man kan tyvärr inte länka från min dator, men därför skrev jag adressen där istället :)

[Quellii]
0

UPPDATERAT!

Nu har jag uppdaterat min kära hemsida igen, jag har fixat till lite också ^^ Det kan ta ett tag innan allt "registrerats" till webbhotellet ;) Det är även lite oordning på sidan, men allt ska nog vara fixat inom en snar framtid ;D

Glöm inte att göra ett besök ^^

www.alexandra.foo.se

j114
0

Alexandra - Skulle jag inte kunna få din msn? Skulle behöva fråga dig lite saker =)

Jaqueline

[Quellii]
0

#7 Jag har skickat ett PM till dig ^^

[Quellii]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

U P P D A T E R A T !

Hemsidan är uppdaterad! Ny Huvudlogga och nya fotografier i galleriet! Fotade droppar igår efter Roberts artikel och en del av resultatet ligger uppe på hemsidan! :) Jag bifogar en av droppbilderna här ^^

Glöm inte att göra ett besök ^^

**www.alexandra.foo.se** src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />