Larvklo
Vilken bild! Och vilken klo, perfekt skärpa på den. Känns som det är ett riktigt odjur på väg upp! Läckra färger med. Samtidigt kan jag känna att jag skulle vilja se lite mer av larven, utan din beskrivning hade jag nog inte fattat riktigt vad det var.
bjorsa, du har gjort det igen (och nästan överträffat dig själv)! Bilden är perfekt tajmad. Skulle vara kul att se en "översiktsbild", så att man får en uppfattning om hur liten (eller stor) larven och hålet i äpplet är. För det känns som det är gigantiskt på bilden men gissar att det inte alls är så…
mvh Martin

8-O Jag ska då aldrig mer äta äpplen!!!

Nu längtar man ännu mer till sommaren Bjorsa :-) vilket tålamod du måste ha för att fota dessa otroliga bilder. 10- POENGARE!!!
Nä man blir ju inte direkt äppelsugen.. Men läckra bilder inte detso mindre!

Ja det är det verkligen! Men jag blev så chockad att jag glömde kommentera bilderna :(

har du hyrt in en zoophobaslarv som fotomodell? kul bilder!!!!

Tack för era kommentarer !
Mandrakonian här längtas de oxå efter sommaren å förhoppningsvis så kommer det än sådan i år oxå även om den ser ut att vara långt borta nu .
Jo det är en zoophobaslarv som jag använde till äpplet annars är hans uppgift att bli mat till mina grodor den stackarn .
mvh/bjorsa
Urhäftiga bilder! Larven var söt, men att tänka sig att man råkar få med en sån i ett äpple (kanske inte det troligaste om det var en grodmatslarv men iallafall). Snygga bilder!

Det värsta vore väl att hitta en halv mask i äpplet…. ;-)
Stefan - Modellbyggare