Foto iFokus

Foto

Etikettomsajten-ifokus
Läst 1019 ggr
MartinO
0

Månadsbrev Maj 2010

Nu är verkligen våren här. För egen del har det blivit många turer med Vespan. Dessutom har jag njutit en helg i husvagnen på natursköna Ivö.

Foto iFokus tuffar på som vanligt och ni medlemmar har skött er riktigt bra. Vi börjar nu bli ett rumsrent forum som lockar fotointresserade i alla åldersgrupper. Dessutom börjar vi nu åtnjuta respekt bland kända namn på andra fotoforum.

Receptet för att styra upp sajten var både piska och morot. Mindre trevliga saker hände under resans gång och jag hoppas allt stormat färdigt nu.

Detta månadsbrev är lite av ett jubileum. Det är nu sex månader jag suttit vid rodret på foto i fokus. Under dessa sex månader var fokus inställt på att styra upp sajten och få stabila, pålitliga Medarbetare. Detta administrativa arbete har naturligtvis påverkat mitt inläggs- och artikelskrivande negativt.

Jag är tacksam att få input från er medlemmar i denna tråd. Det är bra att veta vad som blivit bättre och sämre under dessa sex månader och naturligtvis är det fritt fram med önskemål om framtiden.

Jag vill samtidigt tacka foto i fokus Medarbetare, Mona, Rolf, Désirée och Martin, som ställt upp helhjärtat.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

fia-mia
0

Jag skulle bara säga att sajten har blivit mycket bättre senaste veckorna. En period var det lite rörigt men jag tycker sajtvärd/medarbetare har styrt upp det riktigt bra!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

MartinO
0

#1 Tack Flört

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning