Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 651 ggr
Robert
0

Bröllopspar sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under tiden 5 april till 6 juni kommer jag att gå ett par kurser som Betterphoto.com håller i. De kurser som jag kommer att gå är sk. Online Photo Course. Kurserna är på 8 veckor och kursavsnittet får jag via e-mail en gång per vecka. Varje vecka har man ett fotoprojekt som ska genomföras och jag har 12 dagar på mig att genomföra uppdragen.

Kurserna som jag ska genomgå:

Digital Wedding Photography

Digital Wedding Album Design

Nu har jag studerat ämnet bröllopsfotografering på min skola, New York Institute of Photography. På NYI kommer jag även att gå deras advance program inom weddingphotography. Så förhoppningsvis kommer de kurser hos Betterphoto tillföra mig någonting mer än vad jag har lärt mig och kommer att lära mig hos NYI.

Nu behöver jag övningscase i form utav bröllop. Helst ska det vara brudpar som är intresserade utav fotojournalistiska bröllopsbilder och album i form utav sk. Storybooks eller som de även kallas Coffe Table albums.

Känner du någon som ska gifta sig under perioden 5 april till 6 juni i år och saknar fotograf så får du hemskt gärna tipsa dom om mig. Kikar du i bifogad fil och i mitt fotoalbum så får du en bild utav vad det är frågan om.

Tack för hjälpen!

Robert

Robert
0

Milton Gil i New Jersey tar otroligt vackra bröllopsbilder och har satt ihop väldigt fina album.

Hälsningar

Robert

AktieTrader
0

Gå till några brudklänningsaffärer och fråga om du får lägga lappar om gratis fotografering. Det verkar rätt brottom att få ihop folk.

Robert
0

Bra tips, tack!

Jag har ett par som jag ska fotografera 7 april, straxt efter kursstart. Nu är jag inbokad på flera bröllop men de är först efter kursen.

Robert

Robert
0

Kathy Woodford som håller i kursen Wedding album design har en album på BetterPhoto.com.

Till albumet!

Hälsningar

Robert

Robert
0

Paul F. Gero är min lärare i Wedding Photography, även han har ett album på BetterPhoto.com.

Till albumet!

Hälsningar

Robert

Linda
0

Jag kan gifta mig;)

-Någon som vill gå ner på knä??

Ehh..jag e ledigKysshi hi

Fotord
0

Redan gift Robert, sorry.

#6: Låter spännande Linda. Om det är du på din avatar så ser det ju ut som du gillar läder och det tilltalar säker en hel del :-P

Robert
0

Linda, har du hittat någon än?

Robert