Vänner
Startar denna tråd där man kan lägga in bilder på minst två levande varelser, människor och eller djur. Jag startar med mitt lilla barnbarn och vår lille katt som samsas om samma täcke. Hur ser dina vänskapsbilder ut? Jag är så nyfiken ;)

Så mysigt de ser ut att ha det dina små illrar. Här är min dotter med sin systerson. Jag tycker det ser vilsamt och varmt ut

Hallå, har ni inga vänskapsbilder?
På den bär bilden ser ni de tre bröderna Nisse, Milton och Filur. De låg såhär när jag kom upp till dem med min allra första lilla digitalkamera och jag har inte flyttat på dem! Jag vet att oskärpan stör och att loggan är för stor men originalet är borta så det här är allt jag kan bjuda på..
Både Nisse & Milton har nya hem nu men Filur fick dom tyvärr skjuta eftersom hans ben varit brutet i flera veckor utan förbättring.
MVH // Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#10 Oj, superhärlig bild! Älskar vinden i stoets man och vilken blick. :) Jättefin bakgrund också. Visa oss lite mer av fölet nästa gång så är det helt perfekt!
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#13:Kul bild. Det är bra att ha något stadigt att hålla sig i mot det farliga havet…..

Härligt nu har det blivit fart på den här tråden. Goa bilder av både kattungar och tvillingar och illrar. Jättekul. Gillar din siamesgrupp #17Cecilia."9 Anna Mysig bild.

#19 - tack så mycket Kerstin :)
#20 - verkligen en fin bild Banio! Riktiga vänner :)

#20 en riktigt härlig bild.