Hjälp med att redigera en bild
Hmmm, hur stor har du tänkt dig? Den bilden som du har laddat upp - är den förminskad?
För av kvaliten att döma så tror jag inte att den håller för en förstoring. Och för att bli så bra som möjl8igt så behöver den dels beskäras, samt även, som du själv säger, redigeras en del.
Ramen som jag har är 70*100 cm så det är väl tänkt att bilden ska förstoras i den storleken.. Måttet på uppladdade bilden är 640*480…
Jo vet att bilden ej är den bästa men enda bilden jag har på hästen och mej tillsammans då lille hästen tyvärr är avlivad..
För att det ska bli så bra som möjligt med just denna bild, hur stort rekomenderas att förstora?
Om du går in på crimson.se och laddar upp din bild så ser du vilken storlek och kvalité du kan få med den upplösningen. Om du inte har någon högre Upplösning lär du nog inte kunna få en bra bild i den storleken du önskar.
#3 - du tog orden ur munnen på mig :-)
# 0 Bilden är på drygt 48 kb, så den är förminskad. Du har troligen bilden i en bättre kvalité om du har kvar originalet. I så fall kan du ju ladda upp den på nytt.

Vill du ha hjälp med redigering tror jag DENNA LÄNK leder till rätt ställe.