Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 522 ggr
Anne
0

Kattungefoto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar mina kattungar bli enklare att fota, de sitter stadigt och håller upp huvudet och blir helt enkelt lite bättre på bild. De svartvita är svåra, ofta blir det lite mörkt i ansiktet så att ögonen knappt syns. Fotade utan blixt, för betydligt bättre färgåtergivning, men fick kassera en hel del pga suddighet å andra sidan. Oh well. :) Bifogat är lilla Jamy, och fler bilder finns här.

emmaa
0

Vilken underbar katt och vilken bra bild, älskar den rosa bakgrunden som går igen i kattens nos och tassar!

Anna
0

Gud! Vilken otroligt söt kattunge, fotad i precis rätt vinkel och med rätt fokus & färger. Underbar bild! Bra gjort.

Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Yeahsussu
0

Jättesöt kattunge med passande pluttinullgullig rosa bakrund! Även bra skärpa.

miksor
0

Våran lilla tuffing

Bengan
0

Våran tuffa Buzzy föredrog öppen hjälm före intergralhjälm redan vid 13 veckors ålder.

Mvh Bengan

Robert
0

Anne, trevlig bild, nästan taget från någon kattreklam eller något. En upplättningsblixt är inte fel, du kan ställa in blixtenkonmpenseringen typ 1-2 steg så blixten inte blir så markant.

Robert

johan
0

Skön bild! Gillar det korta skärpedjupet och katten blick. Man smälter!

Mvh // Johan

Norrskenet
0

Innan vi kastrerade vår katt så fick vi några kullar och här är en av dessa kattungar.

Kattunge

Emelie-G
0

#0 Precis som alla andra smälter även jag när jag ser bilder, bra jobbat! :)

Bifogar en bild som passar in i temat, kattungen Bert med sina charmiga ögon.

Emelie Gertmo

Anne
0

Pust, har precis tagit veckans bilder, och det är bra mycket jobbigare. De små rackarna är inte stilla, alls, utan studsar verkligen runt. Men några bilder blev det förhoppningsvis..

divansson
0

naaaw, vilka söööta kattungar!  :D jättefina bilder :)

j114
0

#9 Riktigt coola ögon! Man kan inte sluta titta. Ljusfläcken åt vänster tar uppmärksamheten ifrån ögonen, ta bort den och du har en bild man inte kan ta ögonen ifrån Flört

Jaqueline

Anne
0

Veckans bilder finns på Flickr - här. Lite jobbigare, de studsade runt så mycket. Fota utan blixt var inte att tänka på. Men några bra blev det ändå..

KerstinP
0

Nä nu smälter jag helt och hållet en sådan liten sötnos du har Anne och så bra bilder du får till också. Jag älskar små kattungar och hundvalpar ja även människovalpar.

Anna
0

Här kommer mitt bidrag till kidnappningen av tråden. :) Lilla Smilla, ca 12 veckor gammal och nyaste familjemedlemmen!

Nikon D50, 18-50 mm

MVH // Anna Attlid

annaattlid.se

Anna
0

Smilla igen. 100% norsk skogskatt och riktigt riktigt söt! Här gäspar hon och det blev rörelseoskärpa tyvärr, men det får vi leva med. :)

annaattlid.se

Emelie-G
0

#15, 16 Otroligt söt katt och fina bilder :)

Bifogar en bild på en katt som tar sig en tupplur i solskenet.

Emelie

Anna
0

#17 Tack så mycket :) Din var också söt! Ser riktigt varmt & skönt ut.

MVH Anna Attlid

annaattlid.se

MikaelaFoto
0

Jättesöt bild Anna Attlid! Jag älskar den där katten jäspar ^.^ Så himla fiin <'3 Fint djup och bra skärpa. Lite mer färgstärkt skulle vara som grädden på moset (

ullf
0

Mitt bidrag i kattunge-bilderna.. tyckte förövrigt om allas bilder. Kanske jag skulle ge kisse #0 bäst betyg!

/uLLf

LinneaG
0

En bild från mig..