Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 629 ggr
Robert
0

Mrs World Finland 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I söndags var det final till tävlingen Mrs World Finland 2007. Finlaisten Tea Sillänpää drar iväg till Moskva om ett par veckor där hela 40-tal nationer deltar. Tea är 29 år gammal fru till två barn, en pojke och en flicka.

Jag får önska Tea lycka till i tävlingen, det skulle bli roligt om hon kom långt i tävlingen.

Hälsningar

Robert  Hammar

Robert
0

I juryn satt bla politikern Raija Hoitaa som kandiderar i personvalet här i Finland. Gubben längst till höger i bild är jag som fick äran och vara med i juryn. Vi i juryn hade två favoriter och till sist fick vi singla slant om vinnaren och Tea hade turen på sin sida.

Robert
0

Nedan följer ett par bilder på Tea tagna när hon är uppe på catwalken i Ideaparks köpcentrum.

Robert
0

Jag tycker Tea hade en enormt härlig utrtrålning på scen. Hon berättade att hon formligen älskar att stå på scenen.

Robert
0

Det var en bröllopsmässa samtidigt med Mrs World Finland, arrangerad av Sanna Susi på Suomen Europe Fashion. Sanna samlade ihop några företag innan jul för att ta fram några bilder för reklamkampanjen. Vi som hade hjälpt till fick i retur extra bra exponering i form utav att synas på storskärmar, affisher, tidningar mm innan och under mässan.

Hälsningar

Robert