Foto önskas till artikel
Hej fotomedlemmar!
Tack Sajtvärd Martin för att jag får lägga ut den här förfrågan på din sajt
Jag håller på med en artikel på min sajt som ska handla om våren och dess energier och om kärleken i naturen och främst fåglar med den härliga parningsleken. Till den artikeln söker jag en bra bild om kan illustrera detta på ett bra sätt.
Det finns visserligen bra fotografer inne på healing men jag tänkte mig ett litet utbyte sajterna emellan med länk till fotosajten och givetvis fotografens namn och länk till fotografen hemsida om så finns.
Fotot ska ligga som huvudartikel och därför passar en liggande bild bäst. Om det finns annan teknisk info som krävs så är jag tacksam om sajtvärden eller någon Medarbetare skriver det åt mig nedan eftersom jag inte är så kunnig på den här biten.
Behöver den inom någon dag så jag är glad och tacksam om ni vill hjälpa till. Lägg gärna fotoförslaget här i tråden.
Tack på förhand

Ta en titt HÄR Mina i den tråden kan du få använda om du vill.
Jag har inte så många liggande just där men det går nog att ordna.
tack så mycket #1 och #2
#3 ska kika i tråden-tack
Den första passar bäst! Tack Assar för bilden. Jag ska skriva artikeln i morgon och lägga in den. Vi fortsätter att ha kontakt på mejl Assar
Strålande att ni är så hjälpsamma!
kram
Korseett!
Jag har sänt dig några olika varianter av bilden och olika storlek, välj den du tycker är bäst.
Assar.
japp hart sett både mejl och pm idag! super!
nu är artikeln klar och det blev väldigt snyggt med den bilden Assar! Klicka in er på healingsajten bara så ligger den som huvudartikel
Måste bara kramas lite till så kram alla snälla och speciellt till Assar!