Snö & Isbilder
OK! Har ingen bild men din hade fin skärpa men var för mörk tycker jag.

" 0 I mitt tycke alldeles för mörk. Sen tycker jag man ska se lite mer av trädet ? till vänster.
" 2 Gillar ljuset, men inte skuggorna på stigen.
"3 Den var fin. Gillar fotot.
Varför förstör ni bilderna med dom fula "loggorna" ? Är det för egot, eller är ni oroliga för att någon ska själa bilderna ?
Hälsningar
Hasse
// Hasse
Här kommer några snö- och isbilder som jag var ute och fotade alldeles nyss.
Alla fotade med Nikon D50, 18-50mm
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 Jag "förstör" bilden med loggan för att det känns mer tryggt då om någon skulle stjäla den. Inte för att det hjälper mycket, men ändå.
Jag har såklart bilden utan logga också, men den behåller jag för mig själv.
#15 bäst hittills!
#4 Jag sätter iallafall loggor på mina bilder därför att jag inte vill att någon ska stjäla mina bilder och säga att det är den som har fotat dom.
#13, Den bilden var bäst tycker jag.

#22 Gillar dina bilder på temat, snötyngda träd och ett vitt landskap, som bara bryts av av den mörka barken på de delar av träden där snön inte fått fäste. Gillas!
mvh Martin
gillar den här.. den är mysig på nåt vis
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
lite grann samma stuk som föregående bild.. vet inte vad ni tycker men jag gillar bilden i den blå tonen. andra kanske är mer för original färgen men jag tycker den gör sig bra till denna :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
närbild på droppande mössa…
tog bilden "i farten" så jag är förvånad över att skärpan blev så pass bra ändå. gillar droppen till höger på bilden..
_

#27 - att du inte bidrar med denna till fotoutmaningen "kallt". Där är mest en massa naturbilder med snö, väldigt vackra - men många gillar sånt som avviker, jag t ex. Bara ett tips :)
#28 tack för tipset, jag har inte så stor koll på vad det finns för tävlingar här men jag kanske skulle ha lagt in den som bidrag ändå :)
_

En tidig morgon bakom ladan där jord och skogsbruksredskapen ser kylslagna ut.

På väg på en skogspromenad.
Bild nr 0 skulle blivit fin om du jobbade lite med att göra den ljusare.

#31 Otroligt vackert!
mvh Martin

Gillar din #31 kyrka vacker… vilken vinterkänsla den för medlar. //Kristin

#42 Vilken härlig bild, fantastiskt ljus. #42 tycker jag också väldigt mycket om men den känns lite sned, gillar dimman. #39 är ju så bedårande gullig.
Tack, Kristin för den fina kritiken.
Här kommer en snöig bild på min lilla Semlan.

, skulle igentligen tagit på mig mera kläder men jag väntade på en sak som jag vet brukar hända just i det stället när solen har varit fram under dagen. Allt för konsten!!!