SÄLJES! NY EOS 400D med EF-S 18-55mm
Säljer en sprillans ny (ouppackad) EOS 400D med tillhörande EF-S 18-55mm objektiv.
Pris: 6300:- (inkl. ev. frakt)
Finns att hämta i Västerås.
Skicka ett PM, maila: jimmy@ahfeldt.com eller ring på 070- 538 34 88
MVH
Jimmy Åhfeldt

Jimmy, får man fråga varför du säljer den?
Robert

#1 självklart får du det :)
För att jag har en 30D och har absolut ingen användning för denna!
ahfeldt: varför köpte du då en canon 400d om du redan har en 30d? :-) *nyfiken*

#3 köpte den för att damen min skulle ha en kamera, men intresset var inte så stort, så jag säljer den igen !
Tanken var ju god iaf :D

Kamerahuset kunde vara intressant - med vem tusan vill köpa bara objektivet…

#5 ehhh !!!
"Säljer en sprillans ny (ouppackad) 400D med tillhörande EF-S 18-55mm objektiv."
självklart så INGÅR objektivet . betyder alltså att det ligger i kartong ifrån leverantören, med andra ord så kan du INTE köpa det separat.. så vare sig du vill eller ej så får du med det ..
mest intresserad av hur du fick de till att du kunde köpa objektivet separat?
heja!
jimmy (a) ahfeldt.com
#6 Jag tolkade det som att #5 var intresserad av huset men inte objektivet, och den retoriska frågan var väl ställd för att symboliser att det väl inte blir försäljning av enbart hus utan objektiv, för vem vill köpa bara det objektivet? Bara som jag tolkade det…
mvh Martin

#7 - marnyman, du har fattat mig helt korrekt!

aha !! ja, take it or leave it ..

#9 - och för att inte missuppfatta dig i retur, så undrar jag om du menar att du släpper enbart kamerahuset?
#10: Allt eller inget tolkar jag det som.
Vänliga hälsningar
Niklas

#11 - tack Niklas. Då får det va… Blev dumförklarad här på hemmafronten, varför jag letar begagnat :( Men jag såg inte denna som begagnad på det viset…

#11 det stämmer .. allt eller inget.
#12 den är inte begagnad .. jag har inte ens tagit i kameran .. precis som att du hämtar ut en ny i butik eller beställer på nätet!
Den finns kvar iaf!
#13: Har du kvar kvittot?? Så man vet att det är garanti på den. =) (hoppas det heter så.) =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#13 självklart!