Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 786 ggr
Kalendula
0

Vissen amarylis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om jag kan få kritik på min bild?

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Kalendula
0

Finns det verkligen ingen som kan kritisera min bild fast att den är konstig?

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

EvaLind
0

Jag har tittat på din bild flera gånger idag och försökt tota ihop en bra kritik. Men varje gång inser jag att jag inte är någon bra fotograf… Jag kan inte ge dej tips om hur du skulle kunna ordna med ljussättning och annat.

Men, jag tycker om din bild. Den ger en undervattenkänsla med den blågröna bakgrunden. Och jag tycker att är någonting trolskt över den.

Det enda jag kan tycka är lite störande är att lyset syns bakom den.

Kalendula
0

Jag med, jag tycker precis likadant. Lyset som är bakom är blixten, för jag var tvungen att mörklägga rummet för att få bakgrundseffekten. Och många bilder blev det innan jag kom fram till att spara just denna. Skrattande

Bakgrunden är förövrigt windows skrivbordsbakgrund.

Kalendula
0

Putt putt.

lillaisa
0

Tycker det var lite för skarp blixt, men annars kommer jag inte på någon kritik… Jättefin bild, lite annorlunda:)

/Isa

[mingdie]
0

Det är en annorlunda abstrakt bild och jag tycker det är kul att du försökt något annorlunda.

Ett par saker. Som andra har nämnt så vore det bättre om inte blixten syntes samt att det fanns mindre utfrätta delar. Sedan tycker jag att skärpedjupet är för kort. Det blir för stor del av blomman som är oskarp och det finns ingen naturlig punkt som ögat kan dras mot.

Men som sagt pluspoäng för att du försöker något annorlunda.