Fototävling - tema påsk
Snart är det påsk och våren närmar sig. Därför tänkte vi att det skulle vara kul med en liten tävling. Temat är påsk med valfri tolkning.
Tävlingsbidragen kan postas 3-18 april 2010 i den här tråden. Inga kommentarer får finnas här, bara bilder. Tankar och frågor kan ställas i påskchattråden.
Tyvärr har vi inga dyra priser att locka med den här gången, men 1-3 plats är evig ära och berömmelse samt en enmansvandring till valfri ort!
När alla tävlingsbidrag är inne kommer medlemmarna att få rösta fram de bästa bidragen.
Tillägg 15/4: Varje medlem på FotoIfokus.se får bidra med 2 st tävlingsbidrag i tävlingen, detta för att få lite fart i tråden och få fler bidrag som medlemmarna sedan kan rösta fram som vinnare.
Tulpaner och påsk hör ihop för mig, så det blir mitt bidrag!

Ingen klassisk påskbild, men jag tänker så här; Påsken för mig innebär ofta vår, april är ofta fint och varmt i Malmö. Färger, blommor är klassiska påskmotiv för mig, men samtidigt så innebär värmen/våren att uteserveringarna blir åtkomliga utan att man sitter i scoteroveraller. Fotot tagit med SonyEricsson W902 mobiltelefon med telefonens inbyggda filter "Solarisera". Bilden tagen häromdagen, efter att ha avnjutit en god kaffe nere i Västra Hamnen i Malmö.
mvh Martin
För att uppmuntra folk till att bidra i tävlingen och få lite fler tävlingsbidrag att välja från när det blir dags för medlemmarna att rösta så har ikväll beslutats att varje medlem på Foto.Ifokus.se får bidra med vars två tävlingsbidrag. Så har ni bara skickat in ett till så ut och fixa, deadline för att skicka in bidragen är inte förrän på söndag.
mvh Martin