Ny Kamera!
Igår fick jag hem min nya systemakmera! Min syrra kom med den från Hong Kong, eftersom det är väldigt mycket billigare där och dom hon bodde hos var väldigt kamera intresserade.
Det är en Canon EOS 500D som jag valde efter att ha kännt lite på olika kameror och gillade den, den är också väldigt lätt, vilket är skönt.
Den kostade runt 5000 och då följde det igentligen med objektiv (18-55mm), band som man har runt axeln två batterier med laddare och minneskort.
Men eftersom de var så intresserade av kameror fick jag även med; en väldigt bra kameraväska, massor av sladdar till sånt så man kan koppla in till t ex. tv:n, bra rengörings grejer, ett litet minne som man kan ladda över bilder till och lite mer saker. Sen fick jag såklart med manualer och skivor (en med bildredigeringsprogram) m.m.
Provade den lite igår och tycker verkligen den är bra! Den har bra skärpa och bra färger. Verkligen skillnad från vilka kameror jag använde förut. Kommer köpa till lite objektiv, men väntar ett tag eftersom jag precis fått den:)
Kan ladda upp bild när jag laddat in bilderna i datorn:)
Vad roligt! Grattis till köpet! 
Hoppas vi får se några bilder, det ska bli välidigt spännande tycker jag!
Tack:) Får ladda upp någon bild senare!
Okej, gör det!
Är nyfiken på att köpa den kameran, så jag ser framemot bilder tagna med kameran! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Grattis till köpet!
Vänliga hälsningar Stephan
#5 verkligen värd att köpa!
, ska lägga upp bilder snart.
#6 tack
Jag tycker om första och andra bilden! 
tack