Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 1681 ggr
EvaLind
0

Ögongodis :)

Jag hittade en sida av en fotograf som heter Tracy Raver. Hon fotograferar barn och har nyligen gett ut en bok som heter Sleeping beauty. Jag tycker bilderna är underbara Glad

http://www.tracyraver.com/index2.php

Deklol
0

väldigt slö sida, tappade intresset direkt =/

Tangotime
0

Jag tyckte sidan var snabb Cool

Ja hon tar helt underbara bilder! Man blir alldeles varm i själen när man ser dom små bebisarna!

EvaLind
0

#2 Visst blir man Glad.

(Och till och med med min usla täckning här ute på landet var sidan snabb.)

Tangotime
0

#3 Ja min dator brukar strejka när jag sitter vi den (aldrig annars…) men den sidan tyckte nog datorn om lika mycket som jag Kyss

Vet att man absolut inte får…men jag skulle verkligen vilja "låna" ett av hennes foton och hänga på väggen. MEN nästa bebis som kommer hit kanske man kan fota lite sånt med Cool om man orkar…

(När dottern sover…sover jag :-)

Deklol
0

Sidan tog ca 20 sek för mig att ladda, sen när man klickar på "babies" tog det åter 30 sek. Tvivlar på att det är min uppkoppling med tanke på att alla andra sidor fungerar som vanligt. Har 24mbit, det bör räcka. Något skumt är det…

Geronim0
0

Har du 24/1 kan det vara din upload som maxas och därmed köver sig laddningen av sidan. Ett ganska vanligt fenomen med uppkopplingar där hastigheterna för upp/ner laddning inte matchar varandra.

Deklol
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe, har visst uppgraderat i sömnen… oO där e inget fel på mitt nät iallfall xD

Geronim0
0

Men det säger inget om vad ditt nät harc för peering till andra nät. Ungefär dom BBB under många år hade urdålig peering till Telia, sedan må de slå sig för bröstet och basunera ut hastigheter på 100/100 mbits men det gäller endast inom det egna nätet. Samma för andra operatörer.

[mingdie]
0

Dom är fina. Hon har helt klart fått inspiration av Anne Geddes som började ta annorlunda bäbisporträtt för över 20 år sedan.

Anne Geddes

Deklol
0

rensade kakor o cache, tog lika lång tid. alla kanske inte upplever 20/30 sek som slött, but I do :)

Geronim0
0

Tar ca. 3-5 sec att laddas för mig…

EvaLind
0

Synd att det inte går snabbare för dej Deklol, för du missar någonting Rynkar på näsan.

#9 Ja, Det har hon säkert. Jag skrattade gott åt bilden med alla bäbisarna i krukorna Skrattande.

( Jag sitter med en "dongel" från Telia som alltför ofta är nere på edge…  har Goolgle Chrome som webbläsare men provade att öppna sidan i Safari, och då tog det faktisk nästan 20 sec… Så det finns säkert flera faktorer som spelar in.  )