En bild på pumi
Söt vovve, men jag tror bilden hade blivit mycket bättre om man fick se ögonen.
http://www.regret-nothing.com
Vad vill du veta?
Vad använde du för utrustning, slutartid, motljuskompensation och andra inställningar?
Eller ville du, liksom de flesta andra djurägare, bara visa ditt djur? I så fall är det här helt fel forum!
Tom

#2 Forumet heter ju fotografera vilda djur och husdjur så inte är de fel forum eller är de så att man nu måste ha en specifik fråga om bilden ? (Benjy frågar ju oxå vad vi tycker om bilden så frågan finns ju där)
#0 Tycker bilden var fin !
mvh/bjorsa

Tom: ööhh, nej ville höra kommentarer av kunnigt folk som kan säga vad jag bör tänka på tills nästa gång, vad jag skulle ha gjort bättre och vad som var bra med bilden. Ris & ros.
Jag är ingen expert men vill lära mig, men tydligen är jag i fel forum för sådant!

#4, du har kommit till rätt forum, och det är bara till att kasta ut sina bilder här. Var mer precis, vad du var nöjd med och vad du kände inte fungerade.
Jag skulle ha försökt ställa mig på en lägre nivå i höjd med hunden, men då finns det risk att det kommer in massa onödigt i bakgrunden. En utfyllfnadsblixt hade varit bra i ditt fall så ögonen kommer fram.
Hälsningar
Robert

Tack Robert :)
Ska tänka på det till nästa gång, men han är ganska svår att fota för han vill inte sitta still i första taget =P

#2, tkr du är riktigt orättvis där! tkr exakt som Benjy har svarat dig!