Din favoritbild?
Jag är väldigt nyfiken på vilken som är din favoritbild som du själv tagit.
(…som inte föreställer ett husdjur som till exempel häst, hund, iller, katt, råtta med mera)
Berätta gärna var ni tog den, när ni tog den och vad den föreställer.
Mvh
Tom
Det här är en av mina favoritbilder - samma som jag har som Avatar, som ni kanske sett. Det är färska hallon fyllda med chokladtryffel smaksatt med te, en liten improvisation. Bilden blev oväntat bra - helt oredigerat. Har sedermera använt den för min bloggs grafiska profil.
Bland ca 10,000 foton är det svårt att välja, men detta har troligen fått mest uppskattning. Fotad den 28/7/05 kl. 17.40 ca 20 mil väster om Dammam, KSA. Jag skrämde upp denna ökenräv i en ravin i skymningen, kameran var inställd på auto, samt ett nd-filter var påskruvat. Jag lyckades bara ta detta foto pga automatiken.

En bild jag gillar skarpt är den här bilden. En av de första jag tog med min Nikon D50, 18-50mm objektiv. Helt oredigerad!
"Make it through the fall"
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vilka underbara bilder ni har tagit!
Mandymoo, visst borde jag ha lagt ut min egen favoritbild men jag visste inte vilken jag skulle välja så jag lät er börja.
Jag har många favoritbilder. Den här tog jag 2004 i Polen.
De skulle putta in bilen i en verkstad och samlade därför ihop alla mekaniker som arbetade där för att hjälpa till. När de skulle putta insåg de att bilen var mycket tyngre än vad de först hade trott så alla började gapskratta när de insåg att de knappt kunde rubba bilen.
Tom

har en del natur bilder jag gillar..men ingen absolut favorit än så länge…