Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 571 ggr
Tom
0

Din favoritbild?

Jag är väldigt nyfiken på vilken som är din favoritbild som du själv tagit.

(…som inte föreställer ett husdjur som till exempel häst, hund, iller, katt, råtta med mera)

Berätta gärna var ni tog den, när ni tog den och vad den föreställer.

Mvh

Tom

Monday
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är en av mina favoritbilder, får en känsla av fart. Den är tagen med Canon 300D på ön Jersey(som ligger utanför Frankrike). På bilden är mina kompisar Tvåan och Antonia. Slutartid 1/30.

http://www.regret-nothing.com

[Asta]
0

Det här är en favoritbild från mig. Det är en spindelnät jag gick på i skogen. Och även om jag inte lyckades få det att bli lika fint som det var i verkligheten tyckta jag ändå att det blev bra.

Cydonia
0

Denna bild är en av mina favoritbilder. Tagen i somras utanför Vingåker, på ett konfirmationsläger.

Jene
0

Jag gillar denna bilden. Har postat den på denna sidan innan. Jag gillar den själv och den har fått mycket kommentarer både på nätet och i andra sammanhang.

/Rock on!

Anne
0

Det här är en av mina favoritbilder - samma som jag har som Avatar, som ni kanske sett. Det är färska hallon fyllda med chokladtryffel smaksatt med te, en liten improvisation. Bilden blev oväntat bra - helt oredigerat. Har sedermera använt den för min bloggs grafiska profil.

bosse
0

Bland ca 10,000 foton är det svårt att välja, men detta har troligen fått mest uppskattning. Fotad den 28/7/05 kl. 17.40 ca 20 mil väster om Dammam, KSA. Jag skrämde upp denna ökenräv i en ravin i skymningen, kameran var inställd på auto, samt ett nd-filter var påskruvat. Jag lyckades bara ta detta foto pga automatiken.

mandymoo
0

#0 Hade ju varit kul om du la in din egen favorit bild.

Jag gillar nog mer dotterns bilder än dom jag tagit själv. Det här är en av dom första jag tog när jag skaffat mig första digitalkameran - (en HP 3?? kommer inte ihåg exakt beteckning.) Lekte lite i bilen påväg hem.

Karmatarerskanise
0

Här är en bild på ett ställe som vi badade från båten på :) Stället var Korfu

Anna
0

En bild jag gillar skarpt är den här bilden. En av de första jag tog med min Nikon D50, 18-50mm objektiv. Helt oredigerad!

"Make it through the fall"

MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Robert
0

Mina favoriter ligger uppladdade på www.roberthammar.com

Hälsningar

Robert

Emelie-G
0

Den här bilden är jag rätt förtjust i, gillar refletionerna i slakspölen och tycker även färgerna är msyiga.

Emelie Gertmo

Tom
0

Vilka underbara bilder ni har tagit!

Mandymoo, visst borde jag ha lagt ut min egen favoritbild men jag visste inte vilken jag skulle välja så jag lät er börja.

Jag har många favoritbilder. Den här tog jag 2004 i Polen.

De skulle putta in bilen i en verkstad och samlade därför ihop alla mekaniker som arbetade där för att hjälpa till. När de skulle putta insåg de att bilen var mycket tyngre än vad de först hade trott så alla började gapskratta när de insåg att de knappt kunde rubba bilen.

Tom

divansson
0

Här är en som jag tycker om.. tog den mitt på dagen ungefär gillar blommorna främför vattnet som sprutar upp :)  men det var ett tag sen så jag hade bara en simpel digitalkamera och brydde mig inte så speciellt mycket om ljuset då.. men jag tycker att den vart ganska bra i alla fall :)

Norrskenet
0

Jag har ganska många favoriter, men det här är nog en av favoriterna just nu. Tagen i Toscana en tidig morgon

Thyne
0

Detta är nog en av mina favoritbilder skulle jag tro. Gillar oskärpan runtom bilden. Den är tagen här i Värmland sommaren 06.

Gentle
0

Det här är en av mina favorit bilder på mina barn,det var i början när jag hade köpt min kamera och lekte lite med den =) Bilden är tagen utanför mina föräldras hus.

Mandrakonian
0

tog den för inte så länge sen och kan lätt säga att det är rätt bra faktist.

[mingdie]
0

Det varierar väldigt mycket. När jag tittar igen dom sista veckornas foton så blir detta min favorit. Trött och fundersam efter en lång dag och ett gott bad.

Eddie

sarae
0

har en del natur bilder jag gillar..men ingen absolut favorit än så länge…

Banio
0

Jag bidrar med den här - fotad på juldagen och just nu lite av en favorit bland det jag fotat sista tiden. vad den föreställer behöver väl ingen närmare föklaring.