Rött

Jag gillar den andra bilden (#1), det är en grafiskt stark bild. Vet inte vad du tänker dig som "kritik", jag har egentligen inget att tillägga.
Gillar den andra bilden bäst.
Varför har du 1/8000 i slutare för en sån här bild? Var det så ljust? På första bilden kunde du pressat ner ISO:n istället och sänkt slutaren för att få mindre brus och bättre kvalle i bilden - om det nu var för mycket ljus.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#2 Jag vet nog inte själv vad jag tänkt mig, mera kanske bara få veta vad ni tycker.
#3 Kameran var inställd på så högt ISO vilket jag inte märkte först, har alltid auto på på min PowerShot så det lär ta lite tid innan jag får kläm på det där med att tänka efter före.
Ang. slutartiden; har inte riktigt koll på det där med tider och bländare men det var ruskigt ljust, stark sol direkt på balkongen.
Gillar tvåan väldigt mycket, väldigt starka och fina kontraster!
På första så stör bruset ganska mycket enligt mig, kanske pröva en gör om den till Svartvitt? Osäker på hur kontrasterna följer med då dock.

Gillar också andra bilden! Mycket bra med de kontraster.
Vänliga hälsningar Stephan

Första bilden känns inte genomtänkt med det mörka bordet mitt i det röda glaset och den aningen röriga bakgrunden.
Andra bilden däremot, den känns helt rätt. Skulle kunna vara en reklamannons i vilken undomstidning som helst. Mycket bra jobbat!