hej..

Välkommen Jossehoppar!
Jag har försökt beskriva sajten på "Om sajten". När jag ser din fråga så kanske jag har varit otydlig, och uppmanar dig och andra att komma med förslag på bättre text eller input på vad jag kan ändra. Texten skrev jag ihop när sajten bildades för c:a 5 månader sedan.
Om du ger sajten lite tid och läser några artiklar och inlägg så ska du säkert bilda dig en uppfattning om vad man kan göra. Många lägger upp sina bilder här och berättar lite om dom, andra vill ha konktreta förslag på vilka förbättringar man skulle kunna göra med sina bilder, jag tillhör själv den kategorin. Andra ställer tekniska frågor eller vill ha allmänna råd om hur man kan utvecklas i sin fotografering.
Hoppas du kommer att trivas här och förhoppningsvis kommer du säkert att lära dig något nytt varje gång du tittar in här.
Hälsningar
Robert
Välkommen!
Jag tycker Foto iFokus är en perfekt plats för att kunna visa bilder för att kunna få förslag på hur man kan förbättra dom. Ibland kan det vara tips innan man ens tagit bilden och ibland kan det vara tips på hur man skulle kunnat få en bild ännu bättre.
Sedan lär man sig ju mycket på att bara titta på andras bilder också och läsa vad andra tipsar om.
Mvh // Johan
jag e ny här å vet inte riktigt vad man ska elle rkan göra!! skulle ngn kunna hjälpa mig??