Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 366 ggr
Icecold Angel
0

Felinställd kamera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker att det är förmycket tjöt om INSTÄLLNINGAR här!  Skrikandes

Därför tycker jag - att detta ska här med bli en tråd för "misslyckade" foton på grund av icke acceptabla inställningar Flört För att bevisa att INSTÄLLNINGEN inte är allt här i världen ^_^

Iskall ^Oskyldig^

Citron
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden blev total kaos. Meningen var att man skulle se hennes ansikte. Men den blev fin tycker jag. :-)

Vad föreställer din bild?

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Icecold Angel
0

Min bild föreställer mig i basker ^_^

(När jag ser din bild så tänker jag på spelet FFX fast lite mörkare och "ondare". Läcker tanke Oskyldig ) Men den var Häftig!

AktieTrader
0

#0 På vilket sätt var den felinställd? Att det kan komma en sådan bild ur kameran förvånar mig verkligen. Är det en extrem underexponering som kameran har försökt fixa till?

Icecold Angel
0

#3 Min bild är ivesig tagen med en webcam…

Kan du tänka dig max mättnad, minst med kontrast och halvmycket ljusstryka? ;P som sagt var, inställningar är inte min grej… (bifogad bild ger nog bättre förklaring) Det är svårt att få exakt samma fel igen… våran dator står annorlunda och det är mer lampor än innan - (mer ljus emot camen) så det går helt enkelt inte att göra om den bilden ^^

LenaR
0

Det ser ut som en målning, helt otroligt!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

AktieTrader
0

#4 Det förklarar saken och andra bilder du har lagt in. Kul och exprimentera.

Kiara
0

#6  Ja man får inte tappa lekfullheten en fel aktig bild rent tekniskt kan vara roligare för betraktaren än en låst stel tekniskt korrekt bild.

Tallkott
0

Citron, #1, Den bilden tycker jag är en fullträff!! Snyggt!

Icecold Angel
0

#7 Folk tyckte nog att Piccasso och dalí (om jag inte tar helt fel så är det väl han som målade sådanadär surrealistiska bilder på typ klockor och sånt?) inte var riktigt kloka när de började måla…