Foto iFokus

Foto

Etikettmat-ejkritik
Läst 877 ggr
pellepiano
0

Kyckling, eller nåt ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan verkligen inte laga mat. Jag kan på min höjd släppa ned saker i en grillpanna, och sen ta upp samma saker ur den. Jag kan också stoppa in klyftpotatis i en ugn och sen ta ut den. Där är min samlade matkunskap på ett ungefär. Men det slog mig att jag tagit en bild på mat en gång när jag testatde min lilla rosa Casio kamer Z80, en billig historia för en tusenlapp jag köpte just för att den hade en bra filmfunktion ( för att vara på den tiden ).

Jag äter i princip bara klyftpotatis och kyckling, eller prinskorv eller så. Men även enkla saker kan vara goda.

MonisN
0

För att vara från en som inte kan laga mat så ser det ovanligt gott ut! Men du måste skoja, visst äter du väl något annat än kyckling, klyftpotatis och prinskorvFörvånad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

pellepiano
0

Ibland kan det bli ris och malen ko =), men jag är otroligt enformig. Gillar jag nåt äter jag det hela tiden.

MartinO
0

Öl saknas för att kostcirkeln skall bli komplett. Tungan ute

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

DesK
0

Ser smaskens ut Glad

Det är vin som saknas för den kompletta kostcirkeln, vin är näst efter mjölk den mest näringsrika drycken Tungan ute

/Désirée

pellepiano
0

Är vin mer näringsrikt än färsk fruktjuice? =)

Rajka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev kyckling här oxå *slurp*

Penslad med mango chutney, soja och rött vin. Omgärdad av tomat, citron, lök och oliver.

Kryddad med rosmarin.

Gott gott!

DesK
0

Pellepiano japp vin har ett bättre näringsvärde än fruktjuice, frånsett c-vitamin Glad
Rajka lägg gärna in bilden och receptet på Matlust Det ser jättegott ut Tungan ute

Nix ingen smygreklam Flört Här på Foto är jag medis och på Matbröd och Matlust är jag värd och jag uppskattar alla bidrag till mat- och brödbilder, gärna med tillhörande recept Glad

/Désirée