Bekvämt ?

Den var ju faktiskt riktigt rolig. Det kan väl inte vara normalt. Det måste ta mycket längre tid för att resa sig och ta till flykt.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning
Mikael denna bild är bara hur bra som helst!
Jag har bott i närheten av en stutsfarm här hemma i Sverige och försökte då fota just detta, men glöm det! Så snart jag närmade mig med min lilla kamera så reste sig strutsen 
/Désirée

Snyggt fångat Leakim72. Du har ögonen med dig när du är ute. Det borgar för fler fina ögonblicksbilder i forat hoppas jag!
Strutsbilden var ju helt underbar! En hade två ben åt fel håll, den andra hade inga alls
Den där gorillan liknar en som fanns på Kolmården för många år sen som roade sig med att kasta skit på publiken!

Hahaha, har du också sett den som kastade skit!! Jäkla tur jag såg det innan jag trängde mig fram för att komma närmare!!
Jo, det var för många år sen på 80-talet nån gång jag såg det. Han stod och slängde med armen och låtsades kasta två gånger och alla sprang, men sista gången han skulle kasta stod folk kvar, och då kastade han

Haha, underbart rolig.
Jag glömde säga att när han kastat så klappade han sig för bröstet högt och ljudligt och "skrattade"
#9 - det gjorde han rätt i. Lät som en smart gorilla.
#10 Han var riktigt smart, smartare än turisterna!

Attans gorilla att va' vrång…