Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1472 ggr
Leakim72
0

Bekvämt ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tittade igenom lite bilder från Kolmårdens djurpark från i somras.

Strutsar har jag sett många gånger men inte på detta viset. Kompisen bakom ser ut som strutsar brukar.

mvh Mikael

MartinO
0

Den var ju faktiskt riktigt rolig. Det kan väl inte vara normalt. Det måste ta mycket längre tid för att resa sig och ta till flykt.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

DesK
0

Mikael denna bild är bara hur bra som helst! Glad Jag har bott i närheten av en stutsfarm här hemma i Sverige och försökte då fota just detta, men glöm det! Så snart jag närmade mig med min lilla kamera så reste sig strutsen Gråter

/Désirée

Leakim72
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack. varje gång vi åker till mina föräldrar så åker vi förbi en strutsfarm. de är otroligt stora,Men jag hittade även ett foto på en stöddig kille. tycker att en gorilla är väldigt faschinerande.

mvh Mikael

Geronim0
0

Snyggt fångat Leakim72. Du har ögonen med dig när du är ute. Det borgar för fler fina ögonblicksbilder i forat hoppas jag!

MonisN
0

Strutsbilden var ju helt underbar! En hade två ben åt fel håll, den andra hade inga allsSkrattande

Den där gorillan liknar en som fanns på Kolmården för många år sen som roade sig med att kasta skit på publiken!

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Geronim0
0

Hahaha, har du också sett den som kastade skit!! Jäkla tur jag såg det innan jag trängde mig fram för att komma närmare!!

MonisN
0

Jo, det var för många år sen på 80-talet nån gång jag såg det. Han stod och slängde med armen och låtsades kasta två gånger och alla sprang, men sista gången han skulle kasta stod folk kvar, och då kastade hanSkrattande

pellepiano
0

Haha, underbart rolig.

MonisN
0

Jag glömde säga att när han kastat så klappade han sig för bröstet högt och ljudligt och "skrattade"Skrattande

[Asta]
0

#9 - det gjorde han rätt i. Lät som en smart gorilla.

MonisN
0

#10 Han var riktigt smart, smartare än turisterna!

Inkanyezi
0

Attans gorilla att va' vrång…