Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 276 ggr
[Quellii]
0

Nu är min sida uppe igen..!

Nu är min hemsida uppe igen :D Fler foton kommer så fort jag fått tillfälle att fota..! :)

Min hemsida..!

Anna
0

Fin hemsida :) Finns två saker jag reagerade på.

- Layouten är lite krånglig vid första anblicken, man vänjer sig efter en stund dock.

- Du har suddat bakgrunden på några bilder, dvs använt "Blur tool" i photoshop. Sådant går att se väldigt enkelt och jag tycker det är bättre att lägga ut bilder som inte är så mycket redigerade.

Annars jättefint tycker jag :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Norrskenet
0

Jag tycker att din logga är för stor och "blaffig" och det förstör intrycket av bilden. Ok du vill inte att de skall stjäla dina bilder, men när dom är så "lågupplösta" som du har på hemsidan och dessutom tagit bort högerklickfunktionen så tycker jag att man inte behöver vara så rädd att bilderna ska bli stulna. Om någon ändå vill "ta" dina bilder så kan man ju enkelt klona bort loggan.

[Quellii]
0

#1 Håller med ^^ Jag håller på att fixa till bilderna, ska använda orginalen istället ;) fast mindre storlek såklart ^^

#2 Jag har fixat en ny, mindre logga som jag ska byta till, det är bara mina initialer ^^

Allt ska förhoppningsvis vara klart ikväll/imorgon :)

Tack för era kommentarer! /Photoniq - Alexandra

Celia
0

Gillar svart :)

Fast du måste nog fixa till en marginal till vänster om texterna. Använd textlänken "Start" som riktlinje. Det är inte snyggt när texten börjar i fönstrets vänsterkant. Luft är viktigt!

Ska titta på dina bilder nu. Du brukar lägga upp fina här :)

[Quellii]
0

#4 tack så mycket ^^ jag jobbar fortfarande på kodningen ;)

CarlS
0

"Sverigesurfaren" besökte dig i dag i din gästbok!

Bra jobbat. Om du vill finns det alltid plats för din hemsida på vår portal

Hälsningar
CarlS

[Quellii]
0

**Nu är det fixat på hemsidan!
**Har lagt till en liten navigerings meny längst ner istället för på huvudloggan ^^ Och så har bilderna blivit märkte med en liiiiite mindre logga :) Tack för tipsen Attlid och Norrskenet ;D

Norrskenet
0

#7: Bilden på startsidan ser lite "argsint" ut. Har du ingen "sötare" bild. Dessutom är bilderna lite svårladdade. Det är inte så att dom är "stora"

Annars gillar jag den svarta layouten

[Quellii]
0

#8 -Jag gillar bilden på henne så xD

Bilderna är 500 x 375 pixlar, det har funkat bra på dom flesta datorerna hittils :)

[Quellii]
0

--> Vill ut och fota med min nya kamera! :D Såfort jag fått batterier så ska jag ut och fota, sen så kommer det förhoppningsvis upp lite nya bilder :)

Anna
0

#10 Vad för ny kamera? ^^

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Glitterlim
0

Jag tycker hemsidan var fin. Jag gillar svart. :]

#2: Jag håller inte med dej. Det känns skönt att ha sin logga på bilden även om man vet att nån kan ta bort den eller skära till bilden så loggan försvinner. Loggan känns ändå som en liten garanti för att ingen tar bilden. Speciellt efter som ganska många av dom som snor bilder använder Stallet.se och dom flesta där vet nog inte hur man tar bort loggor.

[Quellii]
0

#11 - En Minolta Dimage Z1, kanske inte så avancerad, men en systemkamera har jag inte råd med ännu ;)

#12 - Håller med dig till 100% ^^