www.amandabernstrom.tk
Här kommer jag skriva upp alla uppdateringar och ändringar som sker på hemsidan. Ni får gärna komentera!
NY! LAYOT IGEN.
Då jag snabbt märkte att det var få som tyckte om min andra layot för att den var lite "oseriös" så började jag snabbt om på nytt… Jag hittade en nyans av en blå stil som jag känner att jag gillar och jag hoppas att ni gillar denna bättre. Ni får gärna komentera här och även lägga in en printscreen. Om ni hittar något fel är det bara att kontakta mig så ska jag försöka lösa problemet. Dock är fortfarande portfolion och arkivet inte i full gång ännu men bider är påväg så håll ut. Så säg vad ni tycker! www.amandabernstrom.tk Välkommen!
Bilder har kommit upp i portfolion!
Nu har äntligen de första bilderna börjat dyka upp i portfolion, dock inga hästbilder men motorsportsbilder finns. Eventuellt så kommer det upp några hästbilder senare idag. Dock ligger arkivet nere ett tag till men jag jobbar på att allt ska fixa sig så snabbt som möjligt för att ni ska ha något att göra när ni besöker hemsidan.
Jag vill också tacka för mina 400 besökare, jag har fått hundra besökare på tio dagar, vilket jag tycker är jättekul!
Du är välkommen att komentera här!
// Amanda, www.amandabernstrom.tk
Fler bilder har dykt upp!
Nu har även fler bilder dykt upp i portfolion och ännu fler kommer. Jag håller på att jobba upp arkivet så det är snart klart och länkar till fler evenemang kommer. När det gäller portfolion så har det inte dykt upp några hästbilder än men jag har hitta några få bilder som jag hade tänkt sätta in. Komentera gärna!
// Amanda, www.amandabernstrom.tk
Ny layot
Nu har jag en alldeles ny layot, jag tycker den är rätt stilren och enkel men jag har läst lite extra om just html och css så nästa layot kanske blir ett steg närmre. Den nya layoten är alltså väldigt enkel men jag gillar den på något sätt, den är inte alls stor och kanske gör den större senare, men vill känna lite hur den känns. Också nu har jag fått till så att all information har samma typsnitt. Är denna layot något speciellt så komentera gärna.
Tycker ni att det är roligt om man uppdaterar och ändrar layot ofta eller är det bara jobbigt?
Jag har en förmåga att inte bli nöjd med än enda layot så jag pysslar och gör nya hela tiden.
Uppdatering
Hemsidan har nu blivit indelad i två "grupper" så när du går in på www.amandabernstrom.tk så kommer du till en sida där det står två rader text en logga i form av min signatur och två bilder (kategorier) du kan välja motorsportsbilden för att komma till min hemsida om motorsport och du kan välja djur bilden då du kommer till min hemsida om djur (mest hästar). välkommen
Jag kommer prova att ha såhär och se om ni uppskattar det eller om jag ska ändra till två olika adresser eller helt enkelt länka den andra hemsidan från den ena. ni väljer!
Skriv gärna vad du tycker, det hjälper mig!
Observera! Varken motorsportshemsidan och djurhemsidan är riktigt klara ännu men renoveringen beräknas vara klart den 25 februari.mvh
Hemsidan kommer ligga nere några veckor för byte utav webbhotell och domännamn. Kommer kanske hinna uppdatera någon gång med bilder i arkivet annars kommer det stå still. Jag svarar fortfarande på mejlen! När hemsidan kommer tillbaka kommer en ny layout upp och bilder i portfolion ska vara klara. Jag har funderingar av att byta till webbhotellet Manufrog och undrar nu om ni rekomenderar det. Domännamnet kommer bytas ut till .se domän och undrar vart man kan få tag på det billigaste. För frågor/tips mejla gärna mig!
Uppdatering!
Hemsidan är nu uppdaterad med en ny header. Portfolion har äntligen kommit upp och även arkivet med gamla bilder från 2009 (inte speciellt fina, har utvecklats mycket sen dess.)
Även lite nya färger i rosa, vitt och grått vilket gör en gladare känsla. Ni får gärna kritisera och säg till om det inte ser bra ut för er eller om ni helt enkelt hittar något annat fel/störigt!

Tråden låses efter diskussion med trådskaparen.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning