Vad fotade ni i helgen?
Hoppas att ni alla hade en bra helg och tog fram kameran ur malpåsen. Vad tog ni för foton?
Själv hade jag en jollekappsegling att fota. Som vanligt ganska hoppigt i gummibåten så jag bara väntar på den dagen jag tar ett snesteg och får reda på vad vädertätat betyder.
Här kommer några foton från Lördagen.

Oj, detta har jag missat.
Riktigt läckra bilder, välexponerat som få också.
Snyggt jobbat! 
#5 Tackar. Ljuset mitt på dagen är så starkt att det är väldigt svårt att inte klippa lite av dom mörka eller ljusa partierna. Så ibland får man välja.
Härliga bilder. =)
För min del var det hamsterutställning i helgen, så kan inte bidra med några bilder.

Jaha man skulle fylla på med egna bilder.
Tur man fattar snabbt… NOT 
Nåväl, utöver björktrastar som jag postat i andra trådar kommer här naturens egen snöskulptur. "Rökaren."
Har varit bortrest några dagar och jag upptäcker en massa härliga foton.
Majlar. Underbar bild. Vintern har verkligen gett många bra fototillfällen.
Janne64. Vad roligt. Vilken dans var det och har du några foton på själva dansen? Min grabb dansade i ett par år och tävlade för skolan. Som bäst kom dom tolva av åtta hundra deltagare. Skickar med ett foto.
Fotoflikkan. Bra gjort. Vilken härlig djup färg.
Geronom0. Fimpen satt perfekt. Det kan bli himla läckra figurer när snön smälter. En perfekt tid att fota på.
Sephreina. Du har lyckats bra. Vilken slutartid kom du ner till?
Nu är jag inte hundra på vad benämningen 0"8 sek är, det var ju skit lite ^^ Iso 200
mingdie:
Det var bugg och klubben har många bilder (där jag fotat den största delen)=> http://www.pixbox.se/usr_show_id158319_page0_order1.html
Jag har varit på resande fot och har missat era inlägg.
Sephrenia. Om det var en tiondels sekund så är det väldigt bra gjort. Har du skakredusering i din kamera eller objektiv? Jag märker att med skakredusering så kan jag utan problem gå ner till korta slutartider.
Janne64. Bugg kallas här nere Jive eller Rock. Fina bilder du har. Det är alltid svårt att fota dans inomhus eftersom ljuset är oftast dåligt och det är svårt med vitbalansen. Men du har lyckats bra.

#21. Jag blir inte alls avundsjuk!! 

I morse fick vi fint besök. Egentligen var dom två hanar, men den andre var väl lite blyg och sprang och gömde sig bland träden! Deras tre honor var hos grannen.
#21 Vill du att vi skickar lite snö till dig?
Kul tråd detta 
#23 Jag älskar Nordjylland. Det finns så mycket att fota och ljuset kan vara så fint.
#24 Det finns mycket fint att fota när isen börjar smälta. Just den där tunna isen kan vara så fin.
#25 Kul bild men kanske inte så kul med snöskottning. Hoppas det gick bra.
#26 Men det ser fortfarande fint ut med den vita snön på grenen.
#27 Fasaner är så fina. Både i naturen och i ugnen. Du har lyckats bra med exponeringen mot snön. Nej du behöver inte skicka snö. Vi har massor men vi har det inomhus. Skickar med en bild.
#28 Vilket härligt okonstlat naturligt porträtt. Gillas verkligen.
#29 Det är kul att se vad medlemmarna fotar utan att det skall behöva kritiseras. Jag tror många fler vågar visa sina bilder då.