iFokus snart - 10,000 medlemmar!
Visste du att det nu bara fattas 65 medlemmar till att iFokus har hela 10,000 medlemmar. Helt otrolig siffra, och det är bara 1½ år sedan som nätverket hade totalt 100 medlemmar.
iFokus växer med ca 50 medlemmar dagligen!
Hela 14,000 besöker iFokus dagligen, och det är en siffra som dagligen växer. Kan du tänka dig att det skrivs nästan 5,000 inlägg/kommentarer varje dag på iFokus. Skulle du ensam skriva alla dessa kommentarer så skulle du få skriva 4 kommentarer per minut, dygnet runt. Klara av det om du kan.
Här på Foto har min aktivitet varit lite snål ett tag och det beror på några saker. Först och främst försöker jag komma igång med min fotograferingsverksamhet och det är ingen lätt uppgift, och om du orkar så håller jag dig uppdaterad om det, kanske är det till någon hjälp. För det andra så stundar ett besök till Stockholm med lite fotoprojekt under helgen tillsammans med Linda på Glamour, träff med Brigitte Grenfeldt och kanske några andra duktiga fotografer. Nästa helg ställer jag återigen ut på en bröllopsmässa uppe i Tammerfors.
Och jag har dragit igång med försäljning utav annonsplatser till iFokus. Nu nästan ger jag bort utrymmen. Kan du tänka dig för 100 kr per sajt och vecka min 500 kr ja, då syns ett företag med sin banner här på iFokus. Det är skamligt bra erbjudande, eller hur.
Mina bästa hälsningar
Robert
Kan du inte berätta om ditt projekt med glamoursajten? (Förlåt om jag stör tråden)
Roligt att det är så många medlemmar!
/Emma

Emma, du kan läsa mer om mitt projekt här ---> länk till modellbilder.
Robert

52 medlemmar och det är 5-siffrigt.
Robert
#2 Man måste vara medlem och för att bli det måste man vara 18 
Men jag antar att det kommer upp bilder efteråt?

#4, det är inget med känsligt innehåll i min text:
Beskrivning
Bakgrund, användning:
Bilderna har jag tänkt använda på min hemsida, www.roberthammar.com. Linda som är Sajtvärd på www.glamour.ifokus.se kommer använda bilderna på sin site, och hon kommer skriva en artikel om ämnet. Evt. kommer jag att publicera artikeln även på den sajt jag är värd för, www.foto.ifokus.se. Vi båda driver våra sajter på vår fritid och har ingen betalning för vårt arbete. Självklart kommer ditt namn publiceras om du vill det.
Fotoidé:
Boudoir bilder - sovrum. Lättklätt, 40-50-tals stil med champagne, underkläder, troligtvis har vi en make-up, rosor. Bilderna tas hemma hos Linda, hon bor i en gammal stor lägenhet i Stockholm. Jag tänkte det skulle vara varierade bilder, mystik, sexigt, tänkande…Du sätter gränsen, berätta gärna. Det blir blilder med befintligt ljus.
Bildexempel:
http://www.roberthammar.com/gallery/a070129093731
Villkor:
TFCD, du får alla bilderna, 6-12 stycken redigerar jag, modellrelease skrivs innan fotograferingen, hoppas mallen på modellbilder fungerar för dig.
Tid för fotografering, fredag 2 februari - 4 februari. Berätta vilka tider som passar dig, vilken dag och hör gärna av dig om du har några funderingar.
Hälsningar
Robert

3 medlemmar behövs det nu för att vi ska vara 10,000 stycken totalt. Vad säger ni, alla medlemmar, ska vi ta och träffas i morgon för att fira, vad sägs om Korv Ingvar i Solna?
Robert
Vi är 10.000 nu!
Wow!!