Foto iFokus

Foto

Etikett: vilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 352 ggr
Bengan
0

Åsikter om denna bild mottages tacksamt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har visat denna bild vid några tillfällen, men inte fått några åsikter om den. Därför lägger jag ut den igen.

Kan tilläggas att jag nästan tog bilden från höften när jag satt och fikade. Den är plåtad med en Konica-Minolta Z5 på max zoom.

Mvh Bengan

Danke
0

Det första jag reagerade på var det det röda under nosen, det ser nästan ut som om katten är skadad….  mvh danke

Bengan
0

Det röda är selen, katten går i löplina ute. Hade hon varit skadad så hade jag inte fotat, då hade jag åkt till veterinärenFlört 

Mvh Bengan

Anne
0

Fin bild på en fin katt! Jag skulle vilja ha katten lite ljusare, och jag har lite svårt att se vad bakgrunden eg. är. Vatten? Den är ganska "stressig" och drar mina blickar från kissen, men annars tycker jag att det är en jättebra bild. Selen stör mig inte alls.

Celia
0

#3 - det kan nog vara singel, typ?

Jättefin bild (och katt!) men just bakgrunden ser underlig ut - uppe till vänster ser det ut som om något är bortklonat (koppel?). Oavsett så går det att snygga till :)

Bengan
0

#4 Rätt bakgrunden är singel. Nix jag har inte trixat något med bilden, den är direkt ur kameran

Mvh Bengan

Robert
0

Bra bild på katten, skulle föredra lite mer luft framför katten, mer av omgivningen.

Robert