Foto iFokus

Foto

Etikettfotolekar-fototävlingar
Läst 706 ggr
zachs
0

Resultat foto utmaning #2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hu, det här var svårt att avgöra! Eftersom jag är en gammal "bonntant" och ingen fotograf så har jag mer gått på känsla än fototeknik.

Detta foto av Mandrakonian, vill jag ge ett heders omnämnande. Hade ämnet varit "äldre par på promenad" hade det varit en självklar vinnare.

zachs
0

På en tredje plats har jag valt detta foto från Celia.Inte så söt katt men häftigt kort!

zachs
0

På andra plats detta foto från Gertmo. Tycker om fotot ! Den trygga vuxenhanden om barnen, känns bra. Glad

zachs
0

På första plats har jag utsett detta foto från Norrskenet. Ett foto som berör på något sätt. Grattis!

Det blir alltså Norrskenet som får hitta på ett ämne till nästa utmaning och utse en vinnare.

pekwall
0

Grattis till alla!

Norrskenet
0

Tack för det uppdraget och för uppskattningen av min bild! Jag skall tänka ut ett ämne ikväll när jag kommer hem (sitter på jobbet)

[mingdie]
0

Grattis till alla. Det var ett intressant ämne och många härliga bilder.

Eddie

Patrik
0

Grattis alla…

Ser fram emot nästa tävling,

Patrik

Martin
0

Stort grattis alla, och verkligen kul tävlingsform just att en enskild person utser de foton som han/hon tycker är bäst / ger mest.

Blir väldigt olika resultat varje gång, vilket är intressant och givande!

mvh Martin

Mandrakonian
0

Bäst bild vann, då får man ge blommor åt vinnaren Glad

Celia
0

Tusen tack för en plats på prispallen! Tycker själv om bilden men hade aldrig räknat med någon placering. Detta var upplyftande :o)

Är inne och fixar, glömde ju helt det viktigaste!
Stort grattis till ettan och tvåan :) Jag hade också satt ettan som just en vinnarbild, utan någon som helst tvekan!

Runsviks
0

Grattis till er alla tre… fyraGlad
 //Kristin

Norrskenet
0

Tack för blommorna. Nu får ni ge er hän åt nästa tema!!!!

bildochfoto
0

Grattis Norrskenet. Välförtjänt…Kul tävling det här…

Robert
0

Grattis till alla och speciellt till vinnaren Norrskenet. Väldigt trevlig bild.

Robert