Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 1264 ggr
martinaahh
0

Nikon D90 bra / dålig ?

Det är så att jag funderar på att köpa en Nikon D90 och rådfrågar därför er om ni tycker det är en bra kamera? Jag är absolut inte ute efter en proffskamera utan en bra kamera som jag kan utvecklas lite med.

Har ni några bilder som ni tagit med en sådan kamera får ni gärna visa upp! :)

Tacksam för svar!

ssofia
0

Kika runt bland gamla trådar, det kommer upp sådana här trådar väligt ofta och jag tror alla är lite trötta på att skriva nästan samma sak i varje tråd (Inget illa menat). Skrattande

Annars kan jag säga att om nu är ute efter en nybörjarvänlig kamera att utvecklas med ska du nog satsa på en lite mindre avancerad modell. Visst är det skönt att börja med en avancerad från början, men ofta utnyttjar man inte alla funtioner fullt ut och pengarna kan nog ofta kännas bortkastade då man inte tycker att kameran presterar det man tror att den ska göra med en gång innan man har lärt sig allt grundligt.

MartinO
0

Bra! -är väl ett uttömmande svar. Flört

De första exemplaren som kom ut hade problem med glapp i objektivkontakterna, men det skall vara åtgärdat nu. Tänk på det om du jagar begagnat.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

martinaahh
0

okej tack så mycket Glad Jag har haft en systemkamera nu i 2 år, en Samsung GX 1L. Känns som jag vill gå till något lite bättre utan att det blir för dyrt.