Vad tycks :D ?
Jag har tagit dessa 2 bilder på långbryggan respektive ut över siljan i rättvik, vad tycks? haha kritisera inte sönder mig nu, för jag har bara en simpel digitalkamera x)

#1, fin ! gillade färgerna ;P
#1 Jag tycker att det saknas skärpa och någonting som drar blicken till sig. Fina färger.
#2 Horisonten känns lite sluttande och jag tycker att den vita stolpen samt den andra metallsaken i förgrunden blir lite för ljusa pga blixten och drar lite mycket uppmärksamhet till sig. Himlen ser härlig ut!
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

ok;)
Gillade speciellt #1, men kanske borde du beskära bilden så det närmaste trädet inte kommer med? Det störde lite grand. Men väldigt fina färger!
http://www.regret-nothing.com

Fina färger, men i bild två känns det som om lycktstolpen mm tar åt si alldelles för mkt blixt. En blandning hav de båda bilderna had evarit bra, första bilden känns lite tråkig, andra lite för rörig, men som sagt, vackra fäger!

jo men som sagt så är jag ingen fotograf på nå sätt.. bara tog dem:P

Tjusiga bilder _JonnaRoos_, härlig färger. 1:a känns oskarp och det svarta ramen runt om tillför inte mig något. Skarpare bild och tajtare beskärning.
#1, mycket tjusigt, allt utom lyktan i förgrunden. fin komposition, härlgit jobbat!
Hoppas det var till hjälp!
Robert

tycker att båda var fina :) snyggt! ;)

tack millan:D

Vilken härlig röd färg!
---