Sandlådan
Nu skrämdes jag kanske lite grann, med tanke på pajkastningen, men det här handlar om något helt annat, min egen sandlåda, eller min personliga sajt. Den har länge saknat beskrivning av mig, och vi är väl rätt många som har gjort så. Rätt så nyligen började jag skriva på en, och det blev som vanligt en lång textharang.
För att bryta upp den långa texten har jag slängt in lite bilder, som också visar lite av vad som ibland efterfrågas, man kan se där hur mina bilder ser ut, åtminstone några av dem. Det finns också en himla massa länkar som jag hoppas förklarar mer än de förvirrar.
Jag uppdaterar den lite då och då. Även om det inte är frågan om en blogg, så finns där en viss dynamik. Den ser inte precis likadan ut alltid.
Så om någon är nyfiken, titta gärna in. Man klickar på bilden upptill till vänster i inlägget bara, den där namnet står.
Nu har jag varit nyfiken :) Där finns mycket att läsa som är lärorikt. Det blir nog många klick framöver på din sida 
Har också hälsat på. Intressant!
Det är skojigt när den som har en massa kunskaper, delar med sig.
HH

Nu har jag uppdaterat sandlådan lite grann igen, med en länk till ett musikstycke, Diablada de Oruro, som jag hade glömt att jag hade lagt upp på min websida. Jag pysslar lite då och då med den där presentationen.
Jag vill också passa på och tacka alla som har skrivit i gästboken. Jag är alldeles rörd över den positiva responsen.