Foto iFokus

Foto

Etikettutanför-ämnet
Läst 1222 ggr
denisesalomonsson
0

OT - Alla hjärtans dag!

Hoppas att ni alla får en bra alla hjärtansdag med mycket mys och geléhjärtan!
Själv ska jag spendera min dag med hästen (ska iväg och träna) och blogga lite, sedan måste jag ju plugga också, har ju prov imorgon *suck*.
Vad ska ni hitta på för mysigt och roligt idag? Glad

Mvh Denise!

Deklol
0

Började med en tur till media-markt och lämna in D90:n. Den började ge heta-pixlar på mörka bilder inatt, och eftersom jag har garanti tänker jag utnyttja det innan problemet blir värre :/

2-4 veckor utan kamera nu…Rynkar på näsan

MartinO
0

#1 Sörjer med dig. Gråter

Gav den riktiga heta pixlar, eller bara i LV.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

EvaLind
0

Jag såg en nyckelpiga idag!!!! Våren är på g Glad!!

Hoppas att ni har en trevlig "Alla Hjärtans Dag".

/ Eva

Deklol
0

#2 Tack xD Jo de va riktiga, båda i displayen när man zoomade in och på datorn när man zoomade in =/ Alltid en blå och en röd.
Hade också problem med autofokusen, ibland hittade den och ibland inte - trots att den stod på stativ. Hoppas dom hittar det felet och löser det med, eller ännu bättre, att jag får en ny enhet Tungan ute

Geronim0
0

Deklol. Nu vill jag inte vara någon bessewisser på något sätt men nästa gång du behöver service på någon Nikon produkt, ring Lasses i stället för att gå omvägen via återfösäljaren. Du sparar massor av veckor och Lasses är auktoriserade av Nikon så alla garantier gäller.

Lasses kameraservice.

Deklol
0

#3 Va skojar du? :o Måste vara en som vaknat för tidigt… :P

#5 afan, det visste jag inte! Ska helt klart gå dit nästa gång istället, så länge det inte kostar mig något extra är det ju en självklarhet. Tack för tipset Gernim0! Vet du om Sigmas garantier också gäller där ?

EvaLind
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Nej, skojar inte, men den stackarn kommer väl inte att överleva.

Hoppas att det går bra med din kamera.

Geronim0
0

#6 Nej Sigma har Tura Nord som generalagent, du får vända dig dit.

MartinO
0

För oss i söder, kan man även vända sig till Nikons danska auktoriserade verkstad. De lär även hantera Svenska garantiärenden.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

lallemum
0

Jag firade min första del av alla hjärtans dag på gymmet. Där lyckades jag få en 16kgs hantel på ena fingret. Så resten av tiden tillbringades i ett vitt kalt gipsrum Gråter

Nu måste jag lära mig fota med vänsterhanden tror jag…
lite synd kan Ni väl tycka om mig i alla fall?

MonisN
0

#10 Tycker absolut synd om digGråter Men att fota med vänster är lättSkrattande

(Vänsterhänt..!)

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.