Konstiga bilder..

Så söt! va mörk hårig du va där!

En del bilder kan vara tekniskt helt fel men värda att spara som minne. Du gjorde helt rätt som behöll bilden.
Hälsningar
Robert
Något som gör den här bilden intressant tycker jag är att skärpan egentligen ligger helt fel. Skärpan borde ju legat på Neo, men när den nu ligger på dig så blir man plötsligt mer intresserad än man blivit annars.
Mvh // Johan

Vilken glädjespridare jag blev full i skratt på en gång jag såg hans smile jag tycker bilden är väldigt levande å den har djup
mvh/bjorsa

Underbar bild. Precis som bjorsa säger så blir man full i skratt bara av att titta på den. Man får en tanke av att det är en annan bäbis som tar fotot och att bäbisen på bilden är med på buset, därifrån kommer det lite onda skrattet som han ser ut att ge. :-)
Jag tar heller aldrig bort fotografier hur dåliga dom än är. De enda jag rensar bort är de som man ser absolut ingenting på.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Ja, en riktigt "dålig" bild som är hur kul och intressant som helst. Den kan man titta på många gånger. Tack för att du visade den!

#1 Ja jag ser verkligen inte klok ut..
Och till er andra ja visst e den ganska rolig.

#7 Linda. Jag tycker du passar i mörkt hår. :-)
- Jim Johansson

Håller meed #3 det blir så häftigt när skärpan inte kommer där den är tänkt att komma

#8 Det var snällt av dig…åh tack; )
Ja jag vet inte vad som var meningen med kortet men måste väll passa på att erkänna att det är precis just så där rörigt alltid hos oss dvs Många järn ielden,ungar,djur överallt och mig svassande runt som ett streck och förstör varje bild..
Ha det gott allihop!

Jag är så fascinerad över att det faktiskt ligger ett (Lambi)lamm i rabatten!:)

Ja så typiskt hemma hos oss…ler..