Converse skor!
Snyggt skärpedjup! Gillar kompositionen också. Det enda jag stör mig på är att snön är så utfrätt (helt vit) - det "sticker" lite i ögonen. Men det är svårt att fota snö, det är lätt att kameran luras och snön blir utfrätt!
Jag tycker om bilden, tycker absolut att du ska vara nöjd 
Johanna - Instagram
Tack så mycket för kritiken!

"Men det är svårt att fota snö, det är lätt att kameran luras och snön blir utfrätt!"
Que, hur menar du Jojaton? Jag tycker det är rätt tydligt att schenke har överdrivit sin exponering i efterhand.
Hälsningar
Robert

Jo, som Robert antyder; om kameran blir lurad av snön så brukar den ju bli mörkare än vi vill ha den. Men det är ganska olika dels på vilken kamera man har och dels på vilken belysning det är på snön och hur mycket snö som är med på bilden, hur mycket som är lämpligt att kompensera.
Jag gillar också bilden och fryser nästan lite när jag ser lite exponerad hud. Brrr! Kanske jag skulle velat ha mer skärpedjup, och jag tror att bilden skulle vinna på att vara bara lite mörkare.
Okej!

!Jo, som Robert antyder; om kameran blir lurad av snön så brukar den ju bli mörkare än vi vill ha den. Men det är ganska olika dels på vilken kamera man har och dels på vilken belysning det är på snön och hur mycket snö som är med på bilden, hur mycket som är lämpligt att kompensera."
Eller så lurar man ett bildredigeringsprogram som skaparen av tråden har gjort.
okej