Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 912 ggr
schnecke
0

jag tror jag tappar HAKAN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag med Nikkienikon och vi kollade lite på blocket och jag hitta en Nikon D200 för 7500 :- + ett jätte bra objektiv!! (kommer ej ihåg vad det heter). Den vill jag ha fast det är ju synd att man är pank… ;p Någon mer som har haft en sån "upplevelse"?

Geronim0
0

Tja… Om du med upplevelse menar D200 + bra optik så, ja den upplevelsen har jag haft (har fortfarande)

Flört

Inkanyezi
0

Håll i den. Jag tror att du kan slå en sjal runt och knyta åt. Foten i munnen

schnecke
0

Ahaa, okej Flört Jag blir nästan lite små sur när man hittar något som man vill ha men kan ej få det, haha!

Geronim0
0

OT=On.
Annars funkar ju att dra kameraremmen runt huvudet, under hakan!
Tungan ute
OT=Off

schnecke
0

Haha! Jaa, exakt Inkanyezi! Skrattande

schnecke
0

Hahaha!

Geronim0
0

Du har så rätt Schnecke, ibland stöter man på något, ofta fotorelaterat. Någon pryl som ger en så svår NAS att man nästan får uppsöka akutmottagningen!

I mitt fall är det Nikons nya 24 f/1,4.

schnecke
0

Jaa! Okej, den såg jag idag på en annan hemsida! Den verkar ett trevligt objektiv.

Men Objektivet som följer med D200 är Sigma 24-70/2.8 EX DG .

NikkieNikon
0

Haha, Malin då!

Du var bara tvungen att göra ett inlägg, eller hur!? ;)

Just nu sitter jag och drömmer vidare om ett af-s 17.55/2.8 eller sigmas 18-50/2.8.
livet är bra jobbigt ibland.

schnecke
0

HAha, jaa jag vill ju ha den ju! Okej,  jaa det är det!

isabelle_
0

#9 Var det inte telezoom nyss, "picha"? :)

NikkieNikon
0

#11 jag vill ha allt jag inte kan få…..

Inkanyezi
0

Och jag tänker på min bror efter att han opererades för underbett. Då najade de ihop munnen på honom, och han kunde bara få i sig flytande föda genom ett sugrör. Men han tappade inte hakan.

schnecke
0

Hahah!

Jojaton
0

Känner mig lite efter, men fattade inte alls Inkanyezis kommentar (#2) förens långt senare Flört

Usch ja, alltför många gånger har jag stött på det där. För något år sen hittade jag den "perfekta" hästen… Satt och drömde timmar i sträck Flörthemskt är det. Tungan ute

Johanna - Instagram

schnecke
0

Jaa, usch!