Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 788 ggr
Emelie-G
0

silhuetlandskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute och fotograferade idag och exprimernterade lite med bländaröppningen och slutartiden. Denna bilden blev rätt härlig tycker jag, skulle gärna vilja ha några utlåtanden om den :)

Linafoto
0

Vacker bild enligt min mening. Speciellt solen, härligt. Finns inte mycket att klaga på för mig som nybörjare :)

Rosenhill
0

Fin stämning men det är något i busken i mitten som stör nått gulaktigt.

mvh cecilia

Emelie-G
0

#2 Tack och jo, det stör mig med, märkte att det lätt blev så när man fotar i starkt motljus. Mitt ps har krashat så kunde inte redigera som jag hade tänkt. :/

Indeloom
0

Jag tycker det är en jättefin bild. Jag skulle nog inte ha placerat solen så precis i mitten av bilden. Mer åt endera sidan. Det blir mer harmoniskt i mitt tycke.

Hälsningar

Hasse

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ett antal sådana bilder men över lite olika motiv. På denna gillar jag solljuset från ovan, även om inte hela solen är med. Vad tycker ni?

/Emelie

Patrik
0

Fina bilder… Vad hade du för inställningar? Slutare och bländare.

/ Patrik

Robert
0

snyggt jobbat #0, lägg solen mer till vänster och försök få en strandkant som leder upp till solen.

Hälsningar

Robert

Anna
0

Både bilderna känns sluttande/lutande. (horisonten alltså)

Annars häftiga bilder!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

#6 Tack. Slutare 1/800 om jag inte minns helt fel, och lite bändare, runt f25.

#8 Instämmer, försökte väldigt länge att få en rak horisontlinje tills jag kom fram till att sjökanten var rätt ojämn.

johan
0

Härlig bild, men jag får lite känslan av att det är natt, vilket blir jättekonstigt när det uppenbart är solen som skiner.

Mvh // Johan