Foto ifokus nu på Facebook
För att knyta gemenskapen ännu mer, görs nu ett försök med en grupp på Facebook.
Facebook skall på inget sätt konkurrera med huvudsidan, utan är till för att öka gemenskapen och kanske i förlängningen locka fler medlemmar.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning

Woho! Jag joinar ehmm… när jag väl loggar in på Facebook vilket vore bli idag då jag har fiskar där 

Då har det redan börjat ramla in medlemmar…
Sajtvärd för Foto

Japp, det har det.
Joinade precis gruppen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Det är skitkul detta!
Fast.. jag gillar inte Facebook så mycket.

Jag gillar inte heller Facebook, men jag är med i gruppen.
Vänliga hälsningar Stephan
Gillar inte heller fb…
Joinat ^^
Joinat :)
Gick precis med.
Bra idé tycker jag :)
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Nu är jag med jag också! :)
Jag struntar i Facebook!
HH

Jag är med.
Joinat! 
Försökte att gå med men tydligen ligger inloggningen på fb nere några timmar.

Vi är redan 34 medlemmar som hittat till vår sida på Facebook. Missa inte gemenskapen, utan bli medlem på sidan och hjälp till att hålla den aktiv.
Sajtvärd för Foto
Nu är jag med där. Nu är det 45 medlemmar.

Det är med glädje jag ser medlemmarna ramla in. 
Sajtvärd för Foto
Nyfiken i en strut tittar ut… vad är det för aktiviteter på Facebook-gruppen? Vad missar man om man inte är med?
mvh Martin

Just nu missar man inte så mycket. Vitsen med Facebook-konceptet är dels att skapa en mer familjär gemenskap på detta forum, dels att locka fler medlemmar hit, då en medlems vänner ser vilka grupper man är medlem i. Går en medlems vän med i gruppen, ser dennes vänner gruppen och förhoppningsvis är snöbollen i rullning och kan locka mer medlemmar till huvudsajten.
Det kommer säkerligen i framtiden finnas diskussioner på Facebook-gruppen som inte visas här, men vi kommer att försöka styra diskussionerna hit.
Sajtvärd för Foto
Ok. Låter bra att det ändå är här som huvudforumet kommer att vara.
Har i dagarna avslutat mitt Facebook-konto av olika tråkiga anledningar, men det finns ibland inte så mycket att göra.
Därav nyfikenheten på om jag missade något som inte är med där.
mvh Martin
Hejsan!
Jag känner ett visst motstånd att "ramla" in på Facebook. Det är något i bakhuvudet som varnar mig för detta. Vad det är vet jag inte.
Mvh
Assar