Arbetande kvinnor.

Alltid lika spännande att se vad du har fångat med dina foton. Jag har sagt det tidigare… "Tack föra att du låter oss få se så många underbara foton"
//Kristin

Härliga bilder bosse, sista kunde du ha utelämnat då den är oskarp.
Hälsningar
Robert
#6 Måste dokumenterande bilder alltid vara knivskarpa och tekniskt "bra"? Jag tycker det inte.
Jag håller med, bilden är oskarp och inte bra betraktat som bild. Men som bild som berättar något, tycker jag den duger.
mvh Martin
#11 väldigt fint foto.

#11, tjusigt, mycket fint!
Robert
Hör på kontoret har vi både expat och lokala damer som jobbar. Expats har alltid bråttom och stressar, mens dom lokala damerna skrider fram i sina långa kjolar och verkar aldrig jäkta. Jag har tagit för givet att det har med kulturen att göra, men jag har kommit till den slutsatsen att det beror på att dom är vana att bära saker på huvudet och har därför lärt sig att gå som om dom alltid bär nånting på huvudet. Dom går snyggt, så det är en fröjd för ögat.
bosse
#14 min gympalärare på gymnasiet tyckte att jag hade så dålig hållning att jag borde studera de afrikanska kvinnorna och öva deras hållning genom att bära något på huvudet. Kanske hade han rätt…