Relax
Efter en hård arbetsvecka med 7 arbetspass i rad och närmre 80-90 timmar så skall det bli skönt att vara ledig några dagar… Började idag, med att åka utanför stan och gå lite i skog och mark. Härligt, friskt, kyligt! Rådjuren såg jag mest från bilen medan jag körde - så det blev inte några lyckade foton på dem. Får ta igen det en annan dag. Avslutade med att åka ner till Brofästet för att ta några solnedgångsbilder, men plötsligt var det lite molnigt över sundet så det blev inte som jag tänkt… Men ändå, balsam för själen - att bara sticka ut med kameran och vara för sig själv. :o)
mvh Martin

Den bilden hör egentligen hemma i kritikavdelningen. Brofästet är en lättillgänglig plats som tillhör mina favoriter. Här har testats mycket objektiv och kikare.
Härlig färgskala från ljust till mörkt och horisonten är bra placerad.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning

Helt underbar bild, komp, ljus, motiv… Gör en tavla av den och häng på väggen.
#1 Kommer att komma upp en där, antingen ikväll eller helgen. Skall bara bestämma mig för vilken av de jag tog som blev bäst. Tack ändå för era åsikter, glädjer mig!
Tog en där, första sommaren med den här kameran (Canon Powershot S3 IS, kompaktkamera) som jag fick sålt för 3.000 kr till Sweden.se.
Bifogas i detta inlägget.
mvh Martin

Bild 1 är bara "wow". Du har lyckats värkligen utmärkt med bilden. Jag håller med Geronim0 att du ska göra en tavla med den.
Vänliga hälsningar Stephan
Härliga bilder med vackra färger. Efter allt gråväder och snöoväder känns det härligt att se att det trots allt finns en sol:) Att fota är balsam för själen!