Efterlyses: Bild på semla!
Hej!
Jag behöver lite akut hjälp just nu. Varje månad gör jag ett informationsblad till våran kyrka (Livets Ord Göteborg) och nästa månad är det ju Fettisdagen. Vi tänkte ha med en liten notis om att man kunde bjuda någon på en semla och då skulle vi behöva en bild till också.
Problemet är att jag själv har inga bilder på semlor och jag har inte lyckats hitta någon bra som man får lov att använda heller. Så jag undrar om någon skulle kunna vara jättesnäll och låna ut en egenfotad bild på en semla till det här informationsbladet? Spelar ingen roll om den inte är jätteskarp osv., den ska bara vara i litet format. Snälla hjälp mig, det hade varit jättesnällt! 
Ååå, tack så jättemycket! Den första bilden är perfekt, precis något sådant jag letade efter!
Eller kanske någon av de andra kan funka med…
Är det okej om jag kanske redigerar det lite? Typ tar bort fatet och har helt vit bakgrund eller klipper ut själv semlan och lägger direkt på? Jag kan visa dig resultatet sedan så att du kan godkänna det eller vad man ska säga?
Det är helt ok och sen tycker jag ju att det skulle vara roligt att få se slutresultatet också…
#6 Återigen tack så mycket! Jag visar resultatet så fort jag är klar med framsidan då. 
#8 Tack!
Har dock redan bestämt mig för texasmamma's första bild…
Är du också kristen?
Har du varit på LO Göteborg eller "original-församlingen" i Uppsala? Eller den i Jönköping kanske?
#9 Både i Göteborg och Uppsala (:
-' Rebecca Johansson
#10 Coolt!
Jag är med i den här i Göteborg, men jag har varit uppe i Uppsala ett antal gånger på konfirmationsläger och konferenser och så.
#11 Jag var där på konfirmationsläger 2007 ^^
-' Rebecca Johansson
#13 , nej brukar inte vara så ofta där längre ^^ Men är du kanske syster med Ida nyberg?
-' Rebecca Johansson
#14 Jaa, det är jag ju!
Ni känner visst varandra? Jag konfirmerade ju mig lite senare, sommaren innan nian och så gick hon året efter…
Förresten, jag tror jag har sett någonstans att du ägde stallet Look på stallet.se, stämmer det? Eller är det bara något konstigt som jag har fått för mig?
#15 Vi går i samma skola :D Yes det är jag ^^
-' Rebecca Johansson
Jag trodde jag var den enda :O
#16 Jaa, min syster sa det.
Haha, vad bra då har jag fattat rätt.
Du har väldigt söta kaniner!
#17 Brukar du också gå till Livets Ord?
Eller va?
#18 Typ :O
#19 Coolt! 
Okej, nu är informationbladet färdigt och det kommer att delas ut i kyrkan imorgon. Här är förstasidan, det är både jag och pappa som har satt ihop den. (Jag hade en annan idé om bakgrund, men det är inte alltid man får sin vilja igenom, haha…)
Återigen, tack så hemskt mycket för bilden, texasmamma! Semle-annonsen blev bäst av alla! 
(Har suddat en bild då den inte är min och jag inte vet om jag får lägga ut den på Internet…)
Det vore snyggare om du flyttar skuggan till vänster närmare texten (:
-' Rebecca Johansson
#22 Tack för tipset, men jag önskade ingen kritik eller så. Det är redan publicerat och skuggan tar jag nog bort helt nästa gång för den blev bara "kluddig" i tryck.
Jag la ut det för att texasmamma skulle kunna se resultatet med sin bild.
#23 haha, okej :P
-' Rebecca Johansson