Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 805 ggr
Waverider
0

Nybörjarkurs

Finns det nåt bra ställe på nätet för nybörjare inom digitalfotografering, har kikat runt men ännu inte hittat nåt, ni kanske vet.

Niklas
0

Jag har inget kurstips, men väl ett boktips som jag fick här av någon vänlig själ. The digital photography book av Scott Kelby. Den ger handfasta tips inom ett mycket brett område.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Rosenhill
0

Niklas vet du om den finns på svenska någonstans jag har letat men inte hittat den.

mvh cecilia

arzu
0

den finns även på svenska om jag inte har fel

arzu
0
arzu
0

bläddra ner på sidan så ser du de böcker som säljer bäst. den ligger på 3:e plats

Rosenhill
0

#5  Tack för snabb service inget högt pris heller.

Ska beställa den sen Tack

mvh cecilia

Waverider
0

Tack för tipsen, ska kolla in lite böcker, men fortfarande intresserad av eventuella bra sidor på nätet.

Robert
0

Jag har läst i New York Institute of Photography, en av världens äldsta skolor för fotografer. Rekommenderas.

BetterPhoto.com har jag tagit flera kurser. Mycket bra upplägg, mycket bra lärare - i många fall en av de främsta i världen.

Perfect Picture School Photography har många bra kurser. Jag har tagit en inom blixtfotografering, helt suverän.

Webphotoschool är bra men du får ingen feedback på det du gör. Skolan är mer en bok på nätet.

En annan plats på nätet fullproppad med information med en härlig gemenskap hittar du här.

Om du hör av dig till mig så kan jag fixa rabatter till ett flertal utav ovanstående kursavgifter, robert@ifokus.se

Hälsningar

Robert

Yeahsussu
0

Uh, blir ju avis på dej Robert som fått möjlighet att studera på dessa olika ställen. I dessa kurser, måste man egna dyra objektiv eller får man låna där?

Robert
0

#9, du fixar kurserna med en kompaktkamera också. NYI som kostar 900 dollar eller liknande är en bra nybörjarkurs till avancerad fotograf.

Robert