Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1431 ggr
WhoCares-01
0

Fotoutställning v13-14

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, nu ska jag ha fotoutställning på Dynamo i Göteborg och alla är välkomna att besöka den. Temat är "Vad är det viktigaste i livet".

Detta är mitt projektarbete i skolan så jag ska försöka besvara den här frågan. Därför frågar jag er: Vad är det viktigaste i erat liv? Vad förgyller er vardag, är en enklare version av samma fråga. =)

Den här bilden ska vara med. Fick svaret av en kompis att hennes tro är viktigast…

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

WhoCares-01
0

kul att det är 70 pers som läst men ingen som svarat. det visar ju på hur hjälpsamma folk här är??

// Alexandra

MonisN
0

Förlåt om vi har missat din tråd. Om man bara läser en tråd betyder det nog inte att alla är ointresserade, men man kanske inte känner för att delta i tråden eller kanske inte vet vad man ska skriva.

Hursom helst..

Det viktigaste i livet och vad som förgyller vardagen är inte riktigt samma sak för mig. Det viktigaste för mig är att min dotter har det bra, får vara frisk och inte råkar ut för våld. Något som förgyller vardagen kan vara ett gott skratt, en positiv överraskning eller varför inte en trissvinst! Att ta ett perfekt foto sätter också guldkant på vilken dag som helstGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

WhoCares-01
0

#2 tack att iaf du svarade… snällt men skulle någon kunna ta bort den här tråden för det känns inte riktigt som om någon är intresserad

// Alexandra

MonisN
0

Vi tar inte bort några tråd, men jag hoppas fler vill höra av sig och hjälpa dig i ditt arbete. Lycka till med din utställning. Undrar, var ligger Dynamo?

WhoCares-01
0

samma byggnad som stadsbibloteket, jag har själv aldrig varit där men ska dit och kolla på rummet nästa helg

// Alexandra

MonisN
0

Aha! Hoppas du får många besökare, kanske får du fler nu när du berätta lite närmare var det liggerGlad

WhoCares-01
0

oj   ja trodde de va me i inlägget från början… missade visst de. tack så mycke =)

// Alexandra

MaGi67
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ledsen att jag missat din tråd för den är riktigt bra din fråga!!Skrattande

Hmm, vad är viktigt i mitt liv…ja…det finns några saker som är givna men högt värdesätter jag känslor som får mig att känna ödmjukhet. Som får mig leva. Att känna vördnad o respekt  inför ett möte med någon eller något.

Kanske något så enkelt som ett par vackra näckrosor i en svart tjärn..

eighteenlives
0

Det viktigaste i mitt liv… Det är de små tingen. En kyss i nacken, doften av nybakt bröd, ett stormigt regnväder, när mjölken har exakt den temperatur då den är som godast, en bra låt osv.

Hur sammanfattar man det?

Mina sinnen är nog det viktigaste för mig.

Jojaton
0

Det viktigaste i mitt liv är min familj och mina vänner - kärlek och vänskap med andra ord.

Saker som förgyller min vardag är fotografering, glädje, positiva överraskningar etc.

Johanna - Instagram

fia-mia
0

Det viktigaste för mig är familj, vänner och djur. Att ge andra respekt, få rspekt av andra och känna sig trygg

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

WhoCares-01
0

tack för era svar =)

// Alexandra

ebbapersson
0

Det viktigaste för mig är min familj. Och gemenskapen med sina vänner. Hoppas utställningen går bra!

Niklas
0

#0: Frihet.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Cessy
0

I det lilla perspektivet: Min familj, vår katt o mina pärlor

I det stora perspektivet; Frihet, rättvisa, o respekt.

Jojaton
0

Jag tror att det kan bli en väldigt intressant utställning, synd att man inte bor närmre så man kan kolla på den!

Johanna - Instagram

WhoCares-01
0

#17 bilderna kommer att finnas på min fotohemsida efteråt =)   men den är tyvärr inte klar än xP

// Alexandra

Jojaton
0

#17 Vad spännande! :) Då får slänga in en länk här när den är färdig :)

Johanna - Instagram

[Next]
0

Leenden!

WhoCares-01
0

#18 det ska jag göra =)   har en tillfällig just nu som inte är någe vidare. ingen bra adress å man kan inte få bilderna stora(!) stör mig som bara den

Min fotosida

// Alexandra

majlar
0

Lycka till med fotoutställningen. Flört

Det viktigaste i mitt liv är min familj.