Foto iFokus

Foto

Etikettutanför-ämnet
Läst 849 ggr
HellviHumle
0

Feta rubriker

Jag har fått en rubrik i "Mina inlägg" som aldrig försvinner, hur mycket jag än har läst tråden. Det finns dessutom ett antal rubriker som är feta även om jag tittat på dem. Nyss upptäckte jag en gemensam nämnare, nämligen att det är Azzar som står som trådskapare. Jag antar att det inte är någon medveten strategi bakom men vad kan det bero på?

HH

dijete
0

Detta är en känd bugg som diskuteras inne på Support iFokus.

Inkanyezi
0

Man får bort dom i "Mina inlägg" genom att klicka i högerkanten där, inne i rutan.

HellviHumle
0

#2 Funkar inte för mig! Finns ingenstans att klicka.

HH

MonisN
0

Som dijete säger är det en känd och gammal bugg som det verkar vara svårt att bli av med. Det här problemet finns även på andra sajter. IrriterandeSkrikandes

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

HellviHumle
0

#4 Jo, jag har förstått det. La in en blänkare i en tråd i Support också. Det jag tyckte var intressant var att det är samma TS till dem jag upptäkt.Det kanske kunde underlätta felsökningen om man vet om det.

HH

MonisN
0

#3 Under "mina inlägg" till höger finns ett kryss att klicka på då försvinner tråden och du får inga nya meddelanden om någon skriver i den. Du kan naturligtvis prenumerera på den, eller skriva i tråden för att få nya meddelanden igen.

HellviHumle
0

#6 Det finns ingen ruta där!

HH

MonisN
0

#7 Det är ingen ruta bara ett xFlört

HellviHumle
0

#8 Det finns ingenting efter rubriken! Ingen ruta, inget kryss, nada. Eller jo, det finns ett tomrum.Skrattande

Pratar vi om samma sak? Jag menar listan med "Mina inlägg" där uppe till höger. Har jag missat nå't?

HH

MiGardet
0

Jag har heller inte någon ruta eller kryss - bara ett ilsket rött utropstecken framföre. Och inte går det att klicka på något heller.

gurin
0

Inte heller jag har något att klicka på, varken i FF eller Explorer. Men det löser sig säkert.

mvh/gurin

ssofia
0

#8 det kan inte vara så att det bara syns för betalande medlemmar? Flört

Cessy
0

#12 Helt rätt - man måste ha iFokus+ för att få ett X efter rubrikerna så att man kryssa bort dem. Fast att kryssa bort trådarna som envist hänger kvar löser bara problemet ett litet tag sedan har man fått tillbaka problemet men nu med någon annan tråd. iFokus tycks tycka att jag alltid minst skall ha två trådar som envist markeras som olästa, för så har det varit sedan innan julObestämd