duktig fotograf!!
http://stargirlphoto.blogg.se/
johanna heter hon är hon ärveklrigen jätteduktig! hon har jättebra ideer o tar fina bilder!

Ja vilken begåvning. Väldigt fina och speciella bilder.

Alla fotografer är grymma på sitt sätt, ser dock inget speciellt i hennes bilder..
Jag tycker hennes ''studiofotade'' bilder är asgrymma, men dom flesta utomhusbilder ser jag inget speciellt med…
Tuffa bilder!

YMMV - Jag är inte heller imponerad av bilderna, men jag inser att det finns fler sätt att se på bilder och att inte mitt kan vara allenarådande. Jag tänker på vad Picasso påstås ha sagt när non påpekade att sånt kludd kunde vem som helst göra - "Men jag gör det!"
Och det är nog den viktiga biten. Hon gör det, och hon har uppenbart en egen stil och egna idéer. Och hon vågar visa det. Det är starkt.
Ja men det är väl så det är - att skönheten ligger i betraktarens öga. Jag kan tycka att vissa av bilderna är bra gjorda o andra säger mig personligen inte ett skvatt, men så är det ju med alla foton/fotografer.
Tycker att om man ska starta en hel tråd för endast en fotograf så ska det va lite bättre än såhär. Börjar bli trött på såna här trådar faktiskt.
Det var samma sak som på en tråd vi hade uppe innan "Super Fotograf!", och så visade det sig att fotografen inte va så super trots allt.
Billig smygreklam känns det lite som.
Jag föreslår att någon startar en tråd där alla kan länka till sina super duper duktiga fotografer de hittat.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#9 Fast du inte tycker det kan det finnas såna som tycker hon är en superfotograf, som #8 säger - skönheten ligger i betraktarens öga. En fotograf du tycker är jätteduktig kanske inte säger nånting alls för någon annan osv. Om du är trött på "såna här trådar" behöver du inte läsa dem, men jag tycker det ska vara fritt fram att få länka till en fotograf man tycker är duktig, sen är det en annan sak vad andra tycker om bilderna.
Men visst kunde det väl finnas en skild tråd för att länka fotografer i.
#10 det lustiga är att jag tänkte skriva "jag vet att jag inte behöver läsa trådarna, men det irriterar mig ändå", men trodde inte att det skulle behövas. När någon påstår att en fotograf är duktig eller super och skapar en hel tråd om endast en person så förväntar man sig mycket. Mycket mer än såhär tycker jag.
Fritt fram ja, i en särskild tråd som jag föreslog. Om alla skulle hålla på o länka massa random fotografer i egna trådar är jag nog inte den enda som skulle ha tröttnat, trots att man inte måste läsa dom.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto