Foto iFokus

Foto

Etikett: landskap-och-natur-ej-kritik
Läst 438 ggr
Pheobe
0

Hjälp vad bra det blev

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte själv fatta att jag tagit denna bilden. Jag tycker den blev super och det är en gammal digitalkamera som är rätt värdelös

gurin
0

Det är fotografen som gör bilden bra eller dålig. Kameran är bara ett verktyg. Nyare utrustning är inte automatiskt bättre.

mvh/gurin

Pheobe
0

#1 fast då jag klagar på min kamera så är det för den saknar en hel del funktioner. Fågeln brukar flyga iväg innan kameran knäppt av. Den är jättekonstig.  Men tack för kritiken!

Anna
0

Jag gillar färgerna men hade velat se fågeln lite mer framifrån samt närmare. Men jag tycker att fåglar är bland de svåraste att fotografera så jag vet hur det är!

MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Pheobe
0

#3 Åh vad fin….  jag kunde inte zooma mera så det fick bli så. Sen ville den inte vända på sej för mej  Räcka ut tungan  Brukar inte ta sådana bilder för det blir aldrig som jag vill. Tog den bilden då jag tog på hästarna i hagen.

Anna
0

#4 tack så mycket. Nej zoom är ju alltid bra när man ska fota fåglar :) Jag använde min förra kamera, Canon S3 IS med 12x optisk zoom, till de en jag lade upp i #3 samt den här. ->

MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Pheobe
0

#5 för mej är de orden bla bla bla…. hi hi. Begriper 0 om kamera saker. hi hi men det får gå ändå

Mandrakonian
0

När jag fotar fåglar så försöker jag ge dom lite bröd eller så för att få dom mindre skakiga , det fungerar 90% av alla gånger och du kan komma riktigt nära. Mvh/Mandrakonian.