Kritik - Naturfoton!
putt
ingen kritik? 

Visst ska du få kritik på dina bilder schnecke=)
Vet att du är ny här på Foto I fokus o är ivrig men ibland tar det lite tid att få kritiken. Alla som ser dina bilder kanske inte vet vad de ska skriva för de också är nybörjare helt enkelt.
Jag kommer att ge dig det du önskar men först måste jag på ett möte o jag vill inte hasta ur mig något klumpigt om dina bilder som du säkert förstår=)
Mvh MaGi67

Jag gillar den första bilden. Skärpan känns väldigt "crisp" och kontrasterna är bra.
Horisonten är precis i mitten och det ger ett mindre intressant intryck än om du beskurit lite i nederdelan (gyllene snittet är inte alltid det rätta, men i det här fallet tillför det nog något åt bilden).
#4 okej :)
#5 Okej, men vad är Crisp? ;p Tack för kritiken! :)
#6 crisp = krispiga, skarpa ;)
Jag är inte så duktig på det här med att ge kritik, nybörjare som man är på det. Men jag får försöka lära mig det.
Tycker om den första bilden, men jag skulle nog beskära den lite i nederkanten och liiite i vänsterkanten. Bara så att den lilla röda stugan försvinner och trädgrenarna som sticker fram där.
Men som sagt, i det stora hela så tycker jag omdin bild :)
Håller med #8 här. Gillar bilderna men beskär den första så kvistarna till vänster försvinner.
Okej, ska göra det nu! :)
Det där blev betydligt bättre tycker jag :)
Tackar :)
Såja, mycket bättre :D.
tackar! :)