Foto iFokus

Foto

Etikett: utanför-ämnet
Läst 2021 ggr
MartinO
0

Buääh! Ingen vill ha oss :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varför blir det alltid så här?

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

MaGi67
0

Haha=)) Har du varit hemma hos mig o fotat? Ser lika ut här!!

isabelle_
0

Samma här, fast det är fler som är kvar. Fast då lurar man hem Mormor och Morfar så försvinner dom Cool

nadnadiine
0

Körsbärslikör..? Nä usch de smakar hemskt. Min morbror hjälper till med dem 8)

Janne64
0

Dom går åt efter ett tag när man blir sugen att börja på laget 2.

Ni börjar väl inte innan lager 1 är slut Oskyldig

isabelle_
0

#4 Man lägger ner dom äckliga i lager 2 också, så äter man upp tills det blir jämnt därnere, sen bjuder man hem Mormor och Morfar, det funkar!

MartinO
0

Vecket på kartongen tyder på att mitt avtryckarfinger letat sig in till läckerheterna i lager två. Oskyldig

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

storost
0

Oj, vad härligt att jag slipper sånt….. Skrattande… Tungan ute

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

IdaT
0

Tänker bara på deras reklam… "Är det verkligen ingen som vill ha körsbärslikör?"

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

HellviHumle
1

Det är inget som helst problem. Packa dem väl och skicka dem till mig!

HH

CandyCane
1

Så blir det aldrig här :D Jag gillar dom, min mamma gillar dom, många i familjen gillar dom :D

Noob
0

Usch, det där är faktiskt dom två som blir kvar hos oss också. Nästan så man börjar undra varför dom har dom kvar i kartongen :-)

NiklasEri
0

#11 Så att alla andra ska smaka godare! Flört

Det vill säga: jag tycker inte heller om dom. Men jag borde inte äta så mycket chocklad i vilket fall, för jag är allergisk…

MonisN
0

Jag kan dela med #9, inga problem! Näst efter trillingnöten är det faktiskt den jag gillar mestTungan ute Finns massor med andra som är värre. Tyvärr har den åkt ur kartongen till nästa årGråter

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

HellviHumle
1

#13 Ja ja, då behöver man ju inte köpa Alladin fler gånger.

HH

MonisN
0

#14 Du har så rätt. Det blir ganska dyra trillingnötter… Det borde varit den där stora vulgära saken med vit choklad som åkte ut, inte det spritiga lilla körsbäret;)

IdaSH
0

#15 Det var väl ägglikören som åkte ut? Den där rutiga saken :)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

CandyCane
0

#16 Ja, jag har också för mig att det var den.

HellviHumle
0

# 16 Då kanske man kan andas ut igen?

HH

Geronim0
0

En chokladkartong är som en kväll på krogen. De som blir kvar sist är de spritfyllda äcklena i hörnen!

Flört

[WeepingWillow]
0

Det va ägglikören som åkte ut kan jag upplysa ;) På listan i metro va körsbärsgrejen nummer 1 på listan trots att ingen gillar den! Besynnerligt det där. Kanske min far varit inne o röstat en jäkla massa gånger så att den inte skulle åka ut för han älskar den Skrikandes Själv blir jag på tok för tjock av choklad haha.

Starfall
0

#19 Haha, den var bra den! Skrattande

Jag gillar verkligen inte körsbärslikören, min favorit är pärlnougaten :)

MonisN
0

Eftersom körsbäret hamnade sist tog jag för givet att det var den som åkte ut. Vilken tur att den fick vara kvar dåTungan ute

CandyCane
1

Förstår inte vad alla har emot den! Den är ju gooood!! :D

Fast min favorit är höstnougat tror jag den heter??

MonisN
0

#23 Tro dom har dålig smakFlört

CandyCane
0

#24  Ja!! Har fått höra från många att det bara är äldre som gillar dom, men jag är ju bara 17, 18 om mindre än än vecka. Och det klassas väl inte som äldre? :|

Martin
0

Det där var taskigt, att lägga upp en sådan bild. Dels har jag inte riktigt koll på vilka som blir kvar, och dels blev jag väldigt chockladsugen.

Har nu avverkat drygt 1/3 av översta lagret av en dör dagen nyinköpt ask, så får väl återkomma om en stund och meddela vilka som blev kvar :o)

mvh Martin

Hermelina
0

hahaha! Där fick jag mig ett gott skratt hahah!