Foto iFokus

Foto

Etikettomsajten-ifokus
Läst 1835 ggr
MartinO
0

Ny medarbetare

Vi har fått en ny Medarbetare på Foto iFokus, nämligen, Rolf eller Geronim0, som de flesta känner honom.

Rolf har visat stor social kompetens, samtidigt som han sitter på gedigen fotokunskap, en kombination som är ytterst värdefull hos en Medarbetare.

Vi önskar Geronim0 lycka till med sitt nya uppdrag.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Spectabile
0

Så trevligt Geronim0! Hoppas du kommer att trivas med ditt nya uppdrag Glad

Geronim0
0

Jag får tacka för förtroendet. Att bli Medarbetare på ett så stort forum som Foto I Fokus är en hedersutmärkelse utan dess like.

Jag kommer försöka dela med mig av det jag kan inom foto och bild, jag har trots allt fotograferat i drygt 30 år så viss kunskap besitter jag nog.

Ni nybörjare och trevande nya systemkamera ägare, tveka inte att ställa era frågor, det finns inga dumma frågor! Alla är barn i början, det har jag oxå varit.

Ännu en gång, tack för förtroendet. Jag lovar göra mitt bästa för forumets fortlevnad.

//Rolf

storost
0

Grattis Genorim0!

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

isabelle_
0

Välkommen Geronim0 :)

MonisN
0

Välkommen Geronim0, och grattis till oss som fått en ny medis:)

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Mellliie
0

Vad kul! Glad

Martin
0

Kul med mer kompetent folk till "staben"! Grattis Gerinimo!

mvh Martin

isabelle_
0

#7 Det där var lite elakt..

Martin
0

#7 Elakt att kalla Gerinimo för kompetent? Jag står för att jag tycker att han är det, och då dömer jag utifrån de bilder/inlägg jag sett honom göra.

Eller att tycka att det är kul att staben får ännu en kompetent Medarbetare? Antingen så förstår jag inte ditt inlägg, eller så missförstod du mitt inlägg på något sätt.

mvh Martin

isabelle_
0

#9 Jag tolka det som om jag och Mona inte var särskilt kompetenta.

Martin
0

Jag borde givetvis ha skrivit "ännu en kompetent medarbetare" istället för "mer kompetent folk".

mvh Martin

MaGi67
0

Grattis GeranimO!!

Geronim0
0

Tack för alla positiva tillrop, det gör att man känner att man är bland vänner.

Jag skall göra allt jag kan för att leva upp till de förväntningar som ställs på mig.

Buuc
0

Roligt med en ny Medarbetare, forumet börjar verkligen komma i sin ordning nu och med mer Medarbetare blir det bara bättre! :)

neonrosa
0

Grattis! :)

denisesalomonsson
0

Grattis :)

schnecke
0

Grattis! Flört